Skip to main content

Miksi asiakas joutuu maksamaan myyjien virheistä?

  • April 27, 2022
  • 3 kommenttia
  • 179 katselukerrat

Minulle ja miehelleni luvattiin Huoleton 200M liittymät takaisin ulkomailla oleskelun jälkeen hintaan 19,99/kk. Näin ei vissiin olisi saanut luvata, mutta mukava myyjä hoiti nämä meille. Tai niin luulin.

Miehen lasku oli 19,99€, omani 31,99€. Menin eilen käymään myymälässä, lupasivat että tämä hyvitetään seuraavassa laskussa. 

 

Tänään tulee viesti, että ei hyvitetä. Kuulemma tarjous alkaa 1.5. Kävin uudestaan myymälässä kysymässä, että miten tämä on mahdollista. Vastauksena vain, että kyseistä tarjousta ei ole olemassa. Ei voida hyvittää. Mutta miehelläni on kuitenkin tämä liittymä? Ja minulle se tulee 1.5? Mutta ei voi hyvittää? 

 

Kyse ei ole nyt edes siitä rahasta, vaan siitä että on todella kusetettu olo Elisan puolelta, eikä näitä virheitä yritetä edes hyvittää. Ei näin. 

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

3 kommenttia

tontze
Forum|alt.badge.img+19
  • Superstara
  • April 27, 2022

1.5 mennessä kerkiää hyvin vaihtamaan liittymät toiselle operaattorille. Luultavasti sieltä tulee Elisalta samointein tarjous halvemmasta liittymästä jos lupaatte olla siirtämättä liittymiä ..


  • Keskustelun aloittaja
  • Tulokas
  • April 27, 2022

Kysehän ei ole siitä, ettenkö saisi tuota tarjousta. Se alkaa 1.5. Mies sai sen alkamaan 22.3, eli hän ei joutunut maksamaan extraa siitä, mistä minä jouduin myyjän virheen takia. Tehtiin nämä vaihdokset vielä samaan aikaan saman myyjän kanssa.

 

Niin surkeeta asiakaspalvelua, että taitaa mennä jo sen takia liittymä vaihtoon :/


tontze
Forum|alt.badge.img+19
  • Superstara
  • April 28, 2022

Ymmärsin kyllä, ei vaan mahdu minun ajatusmaailmaani kun täällä on joitakin jotka on sanomansa mukaan kärsinyt jostakin ongelmasta vuosia, ja silti vaan jatkaa asiakkaana…

Toki sinun kohdallasi ei ole kyse vuosista :)

Mitä sinun liittymäsopimuksessasi lukee jonka olet allekirjoittanut ? Jos teitä on kaksi jotka olette olleet kuuntelemassa myyntipuheita ja molempian on annettu ymmärtää että liittymätarjous alkaa samaan aikaan eikä näin ole, on mielestäni kyse petoksesta.