Skip to main content
Vastaus

Miksi liittymä ei ole siirtynyt vaikka edellinen on toistaiseksi voimassa?

  • October 25, 2024
  • 1 kommentti
  • 100 katselukerrat

Lue otsikko!

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Kimblez

Lue otsikko!

Ota yhteyttä asiakaspalveluun, niin lutviutuu:

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/

ChattaaOmaelisassa  ma-pe 8-21 ja la 9-17.

Lähetä viesti Facebookissa  Arkisin 8-21 ja viikonloppuisin/arkipyhinä9-21.
Lähetä viesti X-palvelussa  Arkisin 8-21 ja viikonloppuisin/arkipyhinä 9-21.

Soittakaa minulle

Asiakaspalvelupuhelu:

010 190 240 (mpm/pvm myös jonotusajalta)​

Omaelisassa:

Omaelisa /Asiakaspalvelu>Viestit ja ilmoitukset>Asiakaspalvelun viestit.

( Jos olet tehnyt liittymän numeron siirron Elisalta toiselle, niin

yhteyttä sinne asiakaspalveluun.)

1 kommentti

  • Vastaus
  • October 25, 2024

Lue otsikko!

Ota yhteyttä asiakaspalveluun, niin lutviutuu:

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/

ChattaaOmaelisassa  ma-pe 8-21 ja la 9-17.

Lähetä viesti Facebookissa  Arkisin 8-21 ja viikonloppuisin/arkipyhinä9-21.
Lähetä viesti X-palvelussa  Arkisin 8-21 ja viikonloppuisin/arkipyhinä 9-21.

Soittakaa minulle

Asiakaspalvelupuhelu:

010 190 240 (mpm/pvm myös jonotusajalta)​

Omaelisassa:

Omaelisa /Asiakaspalvelu>Viestit ja ilmoitukset>Asiakaspalvelun viestit.

( Jos olet tehnyt liittymän numeron siirron Elisalta toiselle, niin

yhteyttä sinne asiakaspalveluun.)