Skip to main content
Vastaus

Miksi sain vakuusmaksun?

  • February 21, 2023
  • 1 kommentti
  • 409 katselukerrat

Hei. Olen telian asiakas ja en ole tyytyväinen minulla 7 liittymä ja haluaisin kaikki siirtää elisalle minulla on luotto häiriö mutta minulla ei koskaan myöhästynyt puhelin lasku edelleen minulla on tuhannen euron luotto Telia rahoituksella ja myös oli monta ostoksia kaikki on maksettu puhelin laskut tule ylänsä pari sataa euro luokka ja kaikki on maksettu ei ole velka ainoa syy en ole tyytyväinen palvelusta. Jos kiinostatte ottaa asiakkaaksi minut haluan hyvitätte vakuus maksun. 

 

 

EDIT: Poistettu laskutukseen liittyvät kuvat, ja muokattu otsikkoa kuvaavammaksi -Lautturi

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Anspandeemus

Tervetuloa OmaYhteisöön @Yilmaz! 😊

Elisan vakuusmaksu käytäntöihin voit tutustua täältä:

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/laskutus-maksaminen/vakuusmaksu/

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

1 kommentti

Anspandeemus
OmaYhteisön moderaattori
Forum|alt.badge.img+11
  • OmaYhteisön moderaattori
  • Vastaus
  • February 24, 2023

Tervetuloa OmaYhteisöön @Yilmaz! 😊

Elisan vakuusmaksu käytäntöihin voit tutustua täältä:

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/laskutus-maksaminen/vakuusmaksu/