Vastattu

Miksi sain vakuusmaksun?

  • 21 February 2023
  • 1 kommentti
  • 229 katselukerrat

Hei. Olen telian asiakas ja en ole tyytyväinen minulla 7 liittymä ja haluaisin kaikki siirtää elisalle minulla on luotto häiriö mutta minulla ei koskaan myöhästynyt puhelin lasku edelleen minulla on tuhannen euron luotto Telia rahoituksella ja myös oli monta ostoksia kaikki on maksettu puhelin laskut tule ylänsä pari sataa euro luokka ja kaikki on maksettu ei ole velka ainoa syy en ole tyytyväinen palvelusta. Jos kiinostatte ottaa asiakkaaksi minut haluan hyvitätte vakuus maksun. 

 

 

EDIT: Poistettu laskutukseen liittyvät kuvat, ja muokattu otsikkoa kuvaavammaksi -Lautturi

icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Anspandeemus 24 February 2023, 16:53

Katso alkuperäinen viesti

1 kommentti

Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki +9

Tervetuloa OmaYhteisöön @Yilmaz! 😊

Elisan vakuusmaksu käytäntöihin voit tutustua täältä:

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/laskutus-maksaminen/vakuusmaksu/

Osallistu keskusteluun