Moikka.
Tilasin viikko sit uuden liittymän kadonneen tilalle mutta ei ole saapunut.
Moikka.
Tilasin viikko sit uuden liittymän kadonneen tilalle mutta ei ole saapunut.
Moikka.
Tilasin viikko sit uuden liittymän kadonneen tilalle mutta ei ole saapunut.
Jos kyse Sim -kortista, niin voit halutessasi noutaa SIM-kortin Elisan myymälästä tai myyntipisteestä
Ota yhteyttä asiakaspalveluun, niin hoituu:
https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/
ChattaaOmaelisassa ma-pe 8-21 ja la 9-17.
Lähetä viesti Facebookissa Arkisin 8-21 ja viikonloppuisin/arkipyhinä 9-21.
Lähetä viesti X-palvelussa Arkisin 8-21 ja viikonloppuisin/arkipyhinä 9-21.
Asiakaspalvelupuhelu:
010 190 240 (mpm/pvm myös jonotusajalta)
Omaelisassa:
Omaelisa /Asiakaspalvelu>Viestit ja ilmoitukset>Asiakaspalvelun viestit.
Onko sinulla jo tunnus? Kirjaudu sisään
Eikö sinulla ole vielä tunnusta? Luo OmaYhteisö-tunnus
Anna OmaYhteisö-tunnuksesi tai sähköpostiosoitteesi, niin lähetämme sinulle sähköpostitse ohjeet salasanan palauttamiseksi