Skip to main content

Moikka. 

Tilasin viikko sit uuden liittymän kadonneen tilalle mutta ei ole saapunut. 

Moikka. 

Tilasin viikko sit uuden liittymän kadonneen tilalle mutta ei ole saapunut. 

Jos kyse Sim -kortista, niin voit halutessasi noutaa SIM-kortin Elisan myymälästä tai myyntipisteestä

Ota yhteyttä asiakaspalveluun, niin hoituu:

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/

ChattaaOmaelisassa  ma-pe 8-21 ja la 9-17.

Lähetä viesti Facebookissa  Arkisin 8-21 ja viikonloppuisin/arkipyhinä 9-21.
Lähetä viesti X-palvelussa  Arkisin 8-21 ja viikonloppuisin/arkipyhinä 9-21.

Soittakaa minulle

Asiakaspalvelupuhelu:

010 190 240 (mpm/pvm myös jonotusajalta)​

Omaelisassa:

Omaelisa /Asiakaspalvelu>Viestit ja ilmoitukset>Asiakaspalvelun viestit.

 


Osallistu keskusteluun