Vastattu

Mistä löydän puheluerittelyn?

  • 7 March 2021
  • 5 kommenttia
  • 609 katselukerrat

Käyttäjätaso 3
Kunniamerkki +3

Ei taida olla tämäkään oikea paikka kysyä neuvoa. GRRRR. kai sille gurulle pitäis syytää rahaa vaan?:tired_face:

Kysymykseni on, että haluan tietää, mikä ihmeen asiointipalvelut on laskussani.

Vaihdoin Uuden Viihteen (mitä kadun,  puuhaa ja rahan menoa, vaikka muuta vakuuteltiin). Ja uusin laskuni oli yhtäkkiä kamalan suuri, suurin syy oli nuo “asiointipalvelut”.Mitä ne on?

Ja jopa ENSI PE sain varattua ajan asiakaspalvelun soittoon, mahtaa siellä olla ruuhkaa. Eikö Elisalle voi todellakaan laittaa sähköpostilla kysymystä? lasku erääntyy huomenna.

icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi sakarialanne 7 March 2021, 17:56

Katso alkuperäinen viesti

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

5 kommenttia

Käyttäjätaso 7

Taitaa olla joku maksullinen palvelunumero.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +23

Jos käytät OmaElisaa, sieltä löydät puheluerittelyn: https://elisa.fi/asiakaspalvelu/aihe/matkapuhelinliittymat/ohje/puheluerittely/

 

EDIT/ Lisätty ohjelinkki. -MiikaMoi

Käyttäjätaso 3
Kunniamerkki +3

Sieltä juuri katsoin - jopa onnistuin kirjautumaan kerrankin. Ei näy muuta kuin tuo “asiointipalvelut”, ei numeroita.

Laskun lopussa on kuitenkin tällainen teksti:

“””PALVELUNUMERO- JA MOBIILIMAKSUVELOITUKSET Tässä erittelyssä näet yhteenvedon laskutuskauden aikana käytetyistä palvelunumeroista sekä mobiilimaksuista. Osa numeroista voi olla peitetty viestintälainsäädännön mukaisesti….”””

Tuossa yhteenvedossa ilmeisesti käy ilmi, että olen Elisan kanssa asioinut lähes 30 eurolla yhtenä päivänä. Aika kova summa, kun en ole edes sille huippukalliille Gurulle soittanut. Kyllä tähän tarvitaan selvitys Elisalta. Yritellään soittaa huomenna, on varmaan kyllä mahdotonta saada ketään kiinni. Odottelen Viihteen tämän jakson loppumista, silloin lähtee koko Viihde lootineen. Tässä iässä haluaa kaiken olevan mahdollisimman selkeää. Sen olen ainakin oppinut. :older_woman_tone1:

Käyttäjätaso 7

Mene Oma Elisan chattiin aamulla, ennenkuin soitat. Sieltäkin selviää varmaan jotain.

Käyttäjätaso 3

Sieltä juuri katsoin - jopa onnistuin kirjautumaan kerrankin. Ei näy muuta kuin tuo “asiointipalvelut”, ei numeroita.

Laskun lopussa on kuitenkin tällainen teksti:

“””PALVELUNUMERO- JA MOBIILIMAKSUVELOITUKSET Tässä erittelyssä näet yhteenvedon laskutuskauden aikana käytetyistä palvelunumeroista sekä mobiilimaksuista. Osa numeroista voi olla peitetty viestintälainsäädännön mukaisesti….”””

Tuossa yhteenvedossa ilmeisesti käy ilmi, että olen Elisan kanssa asioinut lähes 30 eurolla yhtenä päivänä. Aika kova summa, kun en ole edes sille huippukalliille Gurulle soittanut. Kyllä tähän tarvitaan selvitys Elisalta. Yritellään soittaa huomenna, on varmaan kyllä mahdotonta saada ketään kiinni. Odottelen Viihteen tämän jakson loppumista, silloin lähtee koko Viihde lootineen. Tässä iässä haluaa kaiken olevan mahdollisimman selkeää. Sen olen ainakin oppinut. :older_woman_tone1:

Ei se tuosta viihteestä johdu mitenkään. Jos siihen liittyisi olisi kyllä eri nimellä erittelyssä. Soitto terveyskeskukseen, numerotiedusteluun tai vastaamaan varmaankin. Sieltä erittelystä näät puhelujen keston ja hinnan niin vähä selvittää mitä maksanut minuutti. Itelle tuli yllätyksenä että taksin tilaaminen taksipalvelusta oli hemmetin kallista. Ei Viihteen päivityksen pitäisi mitään maksaa jos elisan kanssa asiointipalvelut niin esim. Puk koodin tiedustelu soittamalla tai laskutustavan vaihto tai liittymän asetusten muuttaminen. Ja stressi pois jos eräpäivä huomenna ei Elisa tälläisessä poikkeustapauksessa varmasti lähetä muistutusta ihan heti päivän päästä 👌🙄