Äidilläni on turha elisan liittymä. Asuu elisan myymälän lähellä, joten meni luonnollisesti sinne. Olisi pitänyt lukea qr-koodi saadakseen jonotusnumero(asiakkaita oli paljon), eli kun ei omista älypuhelinta, ei ole toivottu elisan myymälän asiakkaaksi
Soitti palvelunumeroon ja jätti soittopyynnön ja sieltä soittivat joten asia saatiin hoidettua. Tai niin hän luuli, kunnes tuli tekstiviesti jossa oli varmennuslinkki jota klikkaamalla asian saa päätökseen. Eli kun ei omista älypuhelinta, ei ole toivottu elisan asiakkaaksi
Kirjotin linkin selaimeen ja sillä ei päässyt mihinkään
Kirjauduin omaelisaan kysyäkseni neuvoa, mutta en löytänyt kuin kaksi tapaa ottaa yhteyttä. Se palvelunumero ja chatti. Chatti ei toimi koneellani olevilla selaimilla, eli jos et käytä windowsia ja suosituinta selainta, et ole toivottu asiakas elisalle
En todellakaan hanki älypuhelinta tai vaihda tietokoneen käyttöjärjestelmää siksi että pääsen elisasta eroon
Olen senverran ärsyyntynyt tähän asiaan, että kun saan selville miten liittymästä pääsee eroon, irtisanon myös kaikki omat liittymäni
Veikkaan että on paljon ikäihmisiä joilla on turhia liittymiä(vanhoja lankaliittymiä) joista eivät pääse eroon ja maksavat sikamaisen korkeita kuukausimaksuja täysin turhaan
Ja teille tiedoksi, jotka haluatte ehdottaa että tee äidillesi elisa tunnukset, hänellä ei ole verkkopankki tunnuksia eikä keinoa tunnistautua sähköisesti. On kohtuutonta vaatia ihmistä jolla ei ole tietokonetta, eikä nettiliittymää hankkimaan ne ja opettelemaan käyttämään niitä, päästäkseen eroon yhdestä puhelinliittymästä
EDIT: 14.5.2025 // Muokattu kirosana pois ja korjattu otsikko kuvaavammaksi. -Burnett

