Käyttäisin 14 vrk:n peruutusoikeuttani tilaukseen, jolla minulle puhelimessa myytiin palveluita niin, että en ymmärtänyt niiden olevan sitovia 12/18 kuukautta. Mutta miten sen voi tehdä, kun asiakaspalveluun ei saa yhteyttä?OmaElisassakaan ei tarjota mahdollisuutta tilauksen peruuttamiseen.
Miten peruuttaa tilaus, kun asiakaspalveluun ei saa yhteyttä?
Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Kimblez
Kiitos, ohjeet olen lukenut. Omaelisassa sanotaan, että viesteihin vastataa 7 vrk:n kuluessa. Uudet liittymät voidaa laittaa päälle ennen kuin peruutukseni luetaan. Noihin some-palveluihin en haluaisi tämän takia liittyä, joten jumissa ollaan, kun puhelimitse ei saa yhteyttä.
Laita vaan OmaElisassa viestiä.
Viestissä ilmenee viestin laittopäivä, sikäli peruutus kyllä onnistuu.
Viesteihin voidaan hyvinkin parissa päivässä, jopa seuraavanakin.
OmaElisan Chatissa kirjoita viestikenttään: Asiakaspalvelu, niin pääset ainakin jonoon, jos ei ruuhkaa.
Liity OmaYhteisöön
Onko sinulla jo tunnus? Kirjaudu sisään
Tervetuloa OmaYhteisöön!
Eikö sinulla ole vielä tunnusta? Luo OmaYhteisö-tunnus
ELISAN TYÖNTEKIJÖIDEN KIRJAUTUMINEN KIRJAUDU TAI REKISTERÖIDY ELISA TUNNUKSELLA
Anna OmaYhteisö-tunnuksesi tai sähköpostiosoitteesi, niin lähetämme sinulle sähköpostitse ohjeet salasanan palauttamiseksi

