Mulla on siis useampi puhelinlasku maksusopimuksella, maksoin tänään siitä vanhimman erän pois. No mulla on viime kuun puhelinlasku jota en oo saanut tuohon sopimukseen liitettyä ja en oo myöskään pystynyt vielä maksamaan, eräpäivä oli 24.9. nytkään en pystynyt liittämään sitä olemassa olevaan sopimukseen, eikä rahaa maksamiseen ole. Tai joutuu syömään sormia vaihtoehtoisesti. Tämän kuun 28 päivä saan rahaa maksaa tuon pois. Meneekö liittymä kiinni tai lasku perintään tuohon mennessä? Tai käykö niin että tuo sopimus raukeaa ja menee kaikki laskut perintään siitäkin? Tarviin apua tähän ja pian. Ei olisi varaa perintään eikä myöskään menettää liittymää.
EDIT: 7.10.2025 // Muokattu hieman otsikon kirjoitusasua. -eepuska
Miten pian maksusopimus katkeaa?
Vastauksen tähän kysymykseen jakoi eepuska
Koska Omayhteisö on julkinen keskustelufoorumi niin ei voida täällä käydä läpi yksittäisten asiakkuuksien lasku- tai sopimusasioita.😊 Suosittelen siis, että olet yhteydessä meidän asiakaspalveluun niin sitä kautta pystytään katsomaan tilanne tarkemmin läpi! Yhteystiedot löydät täältä.
Lähtökohtaisesti maksusopimuksen aikana myös uusin lasku tulee aina maksaa ennen sen eräpäivää, jos näin ei tee niin mahdollisuus maksusopimuksen purkaantumiselle on aina olemassa. Tarkkaa päivää sille, milloin tuo mahdollinen purkaantuminen tapahtuisi, ei pystytä sanomaan. Asiakaspalvelun kautta pystytään myös katsomaan vielä onnistuisiko uusimman laskun lisäys maksusopimukseen.👍
Ja tervetuloa yhteisöön
Liity OmaYhteisöön
Onko sinulla jo tunnus? Kirjaudu sisään
Tervetuloa OmaYhteisöön!
Eikö sinulla ole vielä tunnusta? Luo OmaYhteisö-tunnus
ELISAN TYÖNTEKIJÖIDEN KIRJAUTUMINEN KIRJAUDU TAI REKISTERÖIDY ELISA TUNNUKSELLA
Anna OmaYhteisö-tunnuksesi tai sähköpostiosoitteesi, niin lähetämme sinulle sähköpostitse ohjeet salasanan palauttamiseksi

