Toimiiko muilla mobiilivarmenne hyvin? Itse soitin perjantaina asiakaspalveluun ja siellä sanottiin, että asia korjaantunee nopeasti, mutta vieläkin, kun yritän käyttää mobiilivarmennetta, niin kestää todella pitkään, ennen kun salasanan syöttämiseen tarkoitettu ruutu avautuu. Siihen mennessä olen kerennyt jo peruuttamaan kirjautumisen selaimessa. Tännekkin piti kirjautua pankkitunnuksilla :(
Vastattu
Mobiilivarmenne on hidas
Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Fannytastic
Mobiilivarmenteen hitausongelma on nyt korjattu, ja varmenteen pitäisi toimia jälleen normaalisti. Erillistä ohjelmistopäivitystä ei tarvita. 🙏
Liity OmaYhteisöön
Onko sinulla jo tunnus? Kirjaudu sisään
Tervetuloa OmaYhteisöön!
Eikö sinulla ole vielä tunnusta? Luo OmaYhteisö-tunnus
ELISAN TYÖNTEKIJÖIDEN KIRJAUTUMINEN KIRJAUDU TAI REKISTERÖIDY ELISA TUNNUKSELLA
tai
Anna OmaYhteisö-tunnuksesi tai sähköpostiosoitteesi, niin lähetämme sinulle sähköpostitse ohjeet salasanan palauttamiseksi

