Vastattu

multisimmin vaihto virheellisesti

  • 20 February 2021
  • 1 kommentti
  • 117 katselukerrat

Moi, vaihdoin simini vajaa viikko sitten, ja se ei onnistunut. Toissapäivänä keskustelin aspan kanssa ja sovittiin virheellisesti vaihdetun simin uudelleen aktivointi. Meni perseelleen, väärä sim vaihtu multiaimistä, mitä kettua. Nyt ei saa aspaan mtään yhteyttä! Ei voi olla noin vtun vaikeeta

icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi MiikaMoi 22 February 2021, 14:42

Katso alkuperäinen viesti

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

1 kommentti

Käyttäjätaso 5

Moi, vaihdoin simini vajaa viikko sitten, ja se ei onnistunut. Toissapäivänä keskustelin aspan kanssa ja sovittiin virheellisesti vaihdetun simin uudelleen aktivointi. Meni perseelleen, väärä sim vaihtu multiaimistä, mitä kettua. Nyt ei saa aspaan mtään yhteyttä! Ei voi olla noin vtun vaikeeta

Moi @salehti . Nyt alkuun pahoittelen näistä pieleen menneistä aktivoinneista. :disappointed_relieved:  Kun MultiSIM-liittymiä ei enää meidän henkilöasiakkaille ole uusmyynnissä (poislukien Apple Watch MultiSIM-liittymä), niin niiden liittymien SIM-korttien aktivointi onnistuu vain asiakaspalvelumme kautta. SIM-kortin aktivointi onnistuu tietoturvasyistä vain myymälässä tai puhelimitse. Asiakaspalvelumme ja sen sulkeuduttua vikapuolen tavoittaa kellon ympäri numerosta puh. 010190240​ 📞

 

Kun asiakaspalvelu menee kiinni klo 18, niin vikapuolelle pääsee asiakaspalvelijan kanssa keskustelemaan automaattisen nauhoitteen jälkeen.