Moi, vaihdoin simini vajaa viikko sitten, ja se ei onnistunut. Toissapäivänä keskustelin aspan kanssa ja sovittiin virheellisesti vaihdetun simin uudelleen aktivointi. Meni perseelleen, väärä sim vaihtu multiaimistä, mitä kettua. Nyt ei saa aspaan mtään yhteyttä! Ei voi olla noin vtun vaikeeta
multisimmin vaihto virheellisesti
Vastauksen tähän kysymykseen jakoi MiikaMoi
Moi, vaihdoin simini vajaa viikko sitten, ja se ei onnistunut. Toissapäivänä keskustelin aspan kanssa ja sovittiin virheellisesti vaihdetun simin uudelleen aktivointi. Meni perseelleen, väärä sim vaihtu multiaimistä, mitä kettua. Nyt ei saa aspaan mtään yhteyttä! Ei voi olla noin vtun vaikeeta
Moi
Kun MultiSIM-liittymiä ei enää meidän henkilöasiakkaille ole uusmyynnissä (poislukien Apple Watch MultiSIM-liittymä), niin niiden liittymien SIM-korttien aktivointi onnistuu vain asiakaspalvelumme kautta. SIM-kortin aktivointi onnistuu tietoturvasyistä vain myymälässä tai puhelimitse. Asiakaspalvelumme ja sen sulkeuduttua vikapuolen tavoittaa kellon ympäri numerosta puh. 010190240 📞
Kun asiakaspalvelu menee kiinni klo 18, niin vikapuolelle pääsee asiakaspalvelijan kanssa keskustelemaan automaattisen nauhoitteen jälkeen.
Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.
Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.
Liity OmaYhteisöön
Onko sinulla jo tunnus? Kirjaudu sisään
Tervetuloa OmaYhteisöön!
Eikö sinulla ole vielä tunnusta? Luo OmaYhteisö-tunnus
ELISAN TYÖNTEKIJÖIDEN KIRJAUTUMINEN KIRJAUDU TAI REKISTERÖIDY ELISA TUNNUKSELLA
Anna OmaYhteisö-tunnuksesi tai sähköpostiosoitteesi, niin lähetämme sinulle sähköpostitse ohjeet salasanan palauttamiseksi
