Hei ostin netti viime kuussa, mutta mulle ei tullu mitään sit ostin toisen netti. Ja sit joku 1-2viikon päästä mulle lähetettiin että Elisa lähettää mulle ne rahat takaisin koska oli joku virheellinen mutta en saanut koskaan sitä rahanpalautusta. Toissapäivänä ostin taas netti ja ei tullu taas vaikka laitoin mun oikea numeron. Haluaisin mun rahat takaisin. Kiitos!
Sivu 1 / 1
Ota yhteyttä asiakaspalveluun, niin selviää:
https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/
Chat Omaelisassa ma-pe 8-19 ja la 9-17.
Lähetä viesti Facebookissa Arkisin 8-21 ja viikonloppuisin/arkipyhinä 9-21.
Lähetä viesti X-palvelussa Arkisin 8-21 ja viikonloppuisin/arkipyhinä 9-21.
Nopeuta asiakaspalvelun yhteydenottoa!
Varaa soittoaika OmaElisassa
Tai:
Omaelisa /Tuki/Varaa soittoaika
Asiakaspalvelupuhelu:
010 190 240 (mpm/pvm myös jonotusajalta)
Omaelisassa:
Omaelisa /Tuki>Viestit ja ilmoitukset>Asiakaspalvelun viestit
Osallistu keskusteluun
Liity OmaYhteisöön
Onko sinulla jo tunnus? Kirjaudu sisään
Tervetuloa OmaYhteisöön!
Eikö sinulla ole vielä tunnusta? Luo OmaYhteisö-tunnus
ELISAN TYÖNTEKIJÖIDEN KIRJAUTUMINEN KIRJAUDU TAI REKISTERÖIDY ELISA TUNNUKSELLA
tai
Anna OmaYhteisö-tunnuksesi tai sähköpostiosoitteesi, niin lähetämme sinulle sähköpostitse ohjeet salasanan palauttamiseksi