Hei! Minulla ei netti toimi ja vaihdoin uuden SIM kortin ja netti ei suostu pelaamaan
EDIT 14.7.2023 // muokattu otsikkoa kuvaavammaksi -draakki
Hei! Minulla ei netti toimi ja vaihdoin uuden SIM kortin ja netti ei suostu pelaamaan
EDIT 14.7.2023 // muokattu otsikkoa kuvaavammaksi -draakki
Hei! Minulla ei netti toimi ja vaihdoin uuden SIM kortin ja netti ei suostu pelaamaan
Oletko aktivoinut OmaElisassa Sim- kortin
Tuolla ohjetta:
Sim- kortin aktivointi.OmaElisassa.
Kysäise asiakaspalvelusta:
https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/
Vaihtoehtoja vastaisenkin varalle:
ChattaaOmaelisassa ma-pe 8-21 ja la-su 9-17.
Lähetä viesti Facebookissa Arkisin 8-21 ja viikonloppuisinkin 9-21.
Lähetä viesti Twitterissä Arkisin 8-21 ja viikonloppuisinkin 9-21.
Soittakaa minulle Häiriöilmoituksetkin.
Asiakaspalvelupuhelu:
010 190 240 (mpm/pvm)
Numerossa voi tehdä myös vika/häiriöilmoituksen virka-ajan ulkopuolellakin.
Ympäri vuorokauden, myös viikonloppuisin.
(Kuuntelet vaan nauhoitteen ihan lopuun asti)
OmaElisassakin voi viestitellä:
Omaelisa/ Asiakaspalvelu/Viestit ja ilmoitukset/Asiakaspalvelun viestit.
(Häiriöilmoituksetkin onnistuu)
Kuulostaa siltä, että Elisan asiakaspalvelu pystyisi parhaiten tämän kanssa auttelemaan. 🤔 Kurja kuulla, että uuden SIM-kortin ja netin kanssa on nyt ollut haasteita! 😥 Syypää löytyy kyllä varmasti, ja suosittelenkin ensisijaisesti kurkkaamaan
Näin viikonloppuisin nopeiten apu löytynee OmaElisan asiakaspalveluchatista sekä someasiakaspalvelusta Facebookista tai Twitteristä, maanantaina voi vaikka ihan pirauttaakin asiakaspalveluun. 📞
Tervetuloa
Onko sinulla jo tunnus? Kirjaudu sisään
Eikö sinulla ole vielä tunnusta? Luo OmaYhteisö-tunnus
Anna OmaYhteisö-tunnuksesi tai sähköpostiosoitteesi, niin lähetämme sinulle sähköpostitse ohjeet salasanan palauttamiseksi