Skip to main content

Netti ei toimi uudella SIM-kortilla

  • 14. heinäkuuta 2023
  • 4 kommenttia
  • 767 katselukerrat

Hei! Minulla ei netti toimi ja vaihdoin uuden SIM kortin ja netti ei suostu pelaamaan

 

 

EDIT 14.7.2023 // muokattu otsikkoa kuvaavammaksi -draakki

 

Oliko tästä hyötyä?

4 kommenttia

  • 4730 kommenttia
  • 14. heinäkuuta 2023
Jeremikkonen02 kirjoitti:

Hei! Minulla ei netti toimi ja vaihdoin uuden SIM kortin ja netti ei suostu pelaamaan

Oletko aktivoinut OmaElisassa Sim- kortin

Tuolla ohjetta:

Uuden SIM-kortin tilaus ja käyttöönotto - Elisa

Sim- kortin aktivointi.OmaElisassa.

  1. Kirjaudu sisään OmaElisaan.
  2. Valitse liittymä, jolle uusi SIM-kortti aktivoidaan. Aktivoimaton kortti on käytettävissä mihin tahansa liittymään.
  3. Valitse SIM-kortti tai eSIM.
  4. Klikkaa Aktivoi uusi SIM-kortti käyttöön.
  5. Kirjoita SIM-kortin numero -kenttiin SIM-kortista löytyvä 12-numeroinen* numerosarja.
  6. Klikkaa Aktivoi SIM-kortti (7,99 €)**. Aktivoinnin veloitus 7,99 € veloitetaan seuraavassa laskussa.

Kysäise asiakaspalvelusta:

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/

Vaihtoehtoja vastaisenkin varalle:

ChattaaOmaelisassa  ma-pe 8-21 ja la-su 9-17.

Lähetä viesti Facebookissa  Arkisin 8-21 ja viikonloppuisinkin 9-21.
Lähetä viesti Twitterissä  Arkisin 8-21 ja viikonloppuisinkin 9-21.

Soittakaa minulle Häiriöilmoituksetkin.

Asiakaspalvelupuhelu:

010 190 240 (mpm/pvm)​

Numerossa voi tehdä myös vika/häiriöilmoituksen virka-ajan ulkopuolellakin.

Ympäri vuorokauden, myös viikonloppuisin.

(Kuuntelet vaan nauhoitteen ihan lopuun asti)

OmaElisassakin voi viestitellä:

 Omaelisa/ Asiakaspalvelu/Viestit ja ilmoitukset/Asiakaspalvelun viestit.

(Häiriöilmoituksetkin onnistuu)


draakki
OmaYhteisön moderaattori
Forum|alt.badge.img+13
  • OmaYhteisön moderaattori
  • 1477 kommenttia
  • 15. heinäkuuta 2023

Kuulostaa siltä, että Elisan asiakaspalvelu pystyisi parhaiten tämän kanssa auttelemaan. 🤔 Kurja kuulla, että uuden SIM-kortin ja netin kanssa on nyt ollut haasteita! 😥 Syypää löytyy kyllä varmasti, ja suosittelenkin ensisijaisesti kurkkaamaan @Kimblezin vinkkaamat tavat (kiitos!) ottaa yhteyttä asiakaspalveluun. 🙂

Näin viikonloppuisin nopeiten apu löytynee OmaElisan asiakaspalveluchatista sekä someasiakaspalvelusta Facebookista tai Twitteristä, maanantaina voi vaikka ihan pirauttaakin asiakaspalveluun. 📞 

Tervetuloa @Jeremikkonen02 myös vielä omasta puolestani OmaYhteisöön! 😊


  • Keskustelija
  • 4 kommenttia
  • 7. maaliskuuta 2025

"Elisa Netti 5G+ 1000M" on liittymäni.

 

"SIM-kortti aktivoituu käyttöösi noin 10 minuutin kuluessa.

Käynnistä laitteesi uudelleen. Uuden SIM-kortin PIN-koodi on aluksi 0000. Vaihdathan PIN-koodin henkilökohtaiseksi." Näkyi jo eilisestä lähtien.

 

Tämä on jo toinen SIM, jonka olen aktivoinut ja se vanhin SIM toimii yhä, mutta kumpikaan näistä 8€ SIM korteista ei toimi. Kaikki tehty prikulleen ohjeiden mukaan. Silti mikään ei toimi.


  • Keskustelija
  • 4 kommenttia
  • 7. maaliskuuta 2025
UrpoEn kirjoitti:

"Elisa Netti 5G+ 1000M" on liittymäni.

 

"SIM-kortti aktivoituu käyttöösi noin 10 minuutin kuluessa.

Käynnistä laitteesi uudelleen. Uuden SIM-kortin PIN-koodi on aluksi 0000. Vaihdathan PIN-koodin henkilökohtaiseksi." Näkyi jo eilisestä lähtien.

 

Tämä on jo toinen SIM, jonka olen aktivoinut ja se vanhin SIM toimii yhä, mutta kumpikaan näistä 8€ SIM korteista ei toimi. Kaikki tehty prikulleen ohjeiden mukaan. Silti mikään ei toimi.

Ongelmani ratkaistiin:

Uusi aktivoitu SIM ei toimi (NYT TOIMII)

 

Alle vielä puhdas linkki: 

Kannustan teitä olemaan rohkeita. Ottakaa yhteyttä, jos löytyy jotain vikaa. Apu tuli nopeasti ja tehokkaasti.


Osallistu keskusteluun