Siis taas tämä sama ongelma, kuin viimeksikin kun olin Elisan asiakas. Netti saattaa ihan yllättäen lopettaa toimimasta ja ei lähde toimimaan, ennen kuin käynnistää puhelimen uudestaan. Eniten turhauttaa kun ongelma on viikottainen ja parhaillaan usean kerran päivässä toistuva! Eri puhelimet ollut käytössä mutta silti sama ongelma. Saako tätä jotenkin poistettua vai pitääkö tämän kanssa taas kärsiä vuosi ja vaihtaa pois Elisalta?
Vastaus
Netti katkeilee ja vaatii uudelleen käynnistyksen
Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Kimblez
Verkon nollausta varmaan jo kokeiltukin.
Kun kaikki vaikuttaa kaikkeen, niin kokeile tuollaista:
1. Sammuta puhelin.
2. Ota SIM kortti pois.
3. Anna puhelimen olla suljettuna 5-10 min.
4. Laita SIM kortti takaisin ja käynnistä.
Liity OmaYhteisöön
Onko sinulla jo tunnus? Kirjaudu sisään
Tervetuloa OmaYhteisöön!
Eikö sinulla ole vielä tunnusta? Luo OmaYhteisö-tunnus
ELISAN TYÖNTEKIJÖIDEN KIRJAUTUMINEN KIRJAUDU TAI REKISTERÖIDY ELISA TUNNUKSELLA
tai
Anna OmaYhteisö-tunnuksesi tai sähköpostiosoitteesi, niin lähetämme sinulle sähköpostitse ohjeet salasanan palauttamiseksi

