Sain ilmoituksen, että liittymäni muutetaan toiseksi ja samalla esim. s-bonukset katoavat. Aika reilua, vai?
Tuosta kannattaa nyt olla ihan Elisan Asiakaspalveluun yhteydessä, että saisi selvyyttä mikä tilanne. 🤔 Esimerkiksi on mahdollista, että mahdollisen taloyhtiön sopimukset ovat muuttuneet. Elisan yhteystiedot
Tervetuloa OmaYhteisöön
Osallistu keskusteluun
Liity OmaYhteisöön
Onko sinulla jo tunnus? Kirjaudu sisään
Tervetuloa OmaYhteisöön!
Eikö sinulla ole vielä tunnusta? Luo OmaYhteisö-tunnus
Kirjaudu tai rekisteröidy Elisa Tunnuksella
tai
Anna OmaYhteisö-tunnuksesi tai sähköpostiosoitteesi, niin lähetämme sinulle sähköpostitse ohjeet salasanan palauttamiseksi