Vastattu

Numeronsiirto toiselta Telialta Saunalahti latausliittymäksi, omistajanvaihdon kera


Moikka.  Kyselisin teiltä onko kukaan saanut esim. Telialta laskutusliittymää siirrettyä Saunalahti Latausliittymäksi omistajanvaihdon kera? Asiakaspalvelusta on lupailtu että tämä onnistuu. 

Mutta tilanne on tämä: Yritimme Telialta siirtää puhelinnumeron Latausliittymäksi ja jossain vaiheessa tulee tieto ‘ Numeronsiirto keskeytyi, koska et ole liittymän omistaja. Laitoimme sinulle liittymän uudella numerolla. Vahvistus tulee postitse¨ , mutta sitten  tunnin/parin sisään tulee sähköinen vahvistuspyyntö omistajan vaihdosta. Tämän nykyinen omistaja hyväksyy ja tulee viesti ‘ Omistajan vaihto vahvistettu ja numeron siirto etenee. ‘  ja sitten siinä samalla  postipaketti uudella numerolla lähtee ja OmaElisassa alkuperäisen numeronsiirron tilausta ei enää näy tilauksissa.

Että apuva. kertokaa miten teillä mennyt ja mitä tämän asian kanssa tekee? :)
 

PS. Missään muualla ei voi etukäteen tehdä omistajan vaihdosta.

Tässä numeronsiirrosta ja omistajan vaihdoksesta, eli tuo sähköinen hyväksyntä: 
https://elisa.fi/asiakaspalvelu/aihe/matkapuhelinliittymat/ohje/numeronsiirto-toiselta-operaattorilta/     

icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Keinotekoinen 20 June 2022, 15:43

Katso alkuperäinen viesti

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

2 kommenttia

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +12

Moikka.  Kyselisin teiltä onko kukaan saanut esim. Telialta laskutusliittymää siirrettyä Saunalahti Latausliittymäksi omistajanvaihdon kera? Asiakaspalvelusta on lupailtu että tämä onnistuu. 

Mutta tilanne on tämä: Yritimme Telialta siirtää puhelinnumeron Latausliittymäksi ja jossain vaiheessa tulee tieto ‘ Numeronsiirto keskeytyi, koska et ole liittymän omistaja. Laitoimme sinulle liittymän uudella numerolla. Vahvistus tulee postitse¨ , mutta sitten  tunnin/parin sisään tulee sähköinen vahvistuspyyntö omistajan vaihdosta. Tämän nykyinen omistaja hyväksyy ja tulee viesti ‘ Omistajan vaihto vahvistettu ja numeron siirto etenee. ‘  ja sitten siinä samalla  postipaketti uudella numerolla lähtee ja OmaElisassa alkuperäisen numeronsiirron tilausta ei enää näy tilauksissa.

Että apuva. kertokaa miten teillä mennyt ja mitä tämän asian kanssa tekee? :)
 

PS. Missään muualla ei voi etukäteen tehdä omistajan vaihdosta.

Tässä numeronsiirrosta ja omistajan vaihdoksesta, eli tuo sähköinen hyväksyntä: 
https://elisa.fi/asiakaspalvelu/aihe/matkapuhelinliittymat/ohje/numeronsiirto-toiselta-operaattorilta/     

 

Minä luulisin, että liittymän omistajan muutos pitää ensin tehdä aikaisemmalla operaattorilla eli tässä tapauksessa Telialla ja vasta sen jälkeen laittaa numeronsiirto Elisalle Latausliittymäksi

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

Moikka @GuuGuu! Tämä onnistuu niin, että teet tilauksen ko. numerolla ensin omille nimillesi. Hetken kuluttua saat tekstiviestillä linkin, ja liittymän omistaja täyttää ko. linkistä löytyvän valtakirjan. Sittenpä siirto käynnistyy ja liittymä aukeaa nimiisi.

Jos kysyttävää herää, niin asiakaspalvelumme pystyy tässä toki myös opastamaan tilanteen maaliin. 🙂