Olin päivittämässä OmaElisaan käyttäjän tietoja sekä tilaamassa uuteen laitteeseen eSimiä, mutta lähes kaikki toiminnot päättyvät virheilmoitukseen “Virhe palvelussa. Yritä myöhemmin uudestaan.” Uuden eSimin tilaus näyttää pankkitunnistuksen jälkeen “Unauthorized”.
Eli saako jollain muulla tavalla eSimin uusittua nopeasti? Tai vieläkin parempi olisi korjata kyseiset palvelut.
OmaElisassa on myös “Aloita vianselvitys” linkki, mutta tämäkin näyttää vain virheilmoituksen.
Vastauksen tähän kysymykseen jakoi mojito
Epäilen @mojito kyllä nyt samaa 🤔 minulle ei ole tullut koskaan aiemmin vastaavaa vastaan, mutta tutkiahan tämä ehdottomasti täytyy jos mobiilisovellus ei toimi ja usealla eri selaimella tulee sama herja, eikä edes välimuistin ja keksien tyhjennys selainhistoriasta auta. 🔍
Tämä selvisikin juuri kun olin Elisaan yhteydessä; käyttäjätili oli jäänyt johonkin ihmeelliseen yritystilin ja kuluttajatilin välimuotoon eikä tietojen hallinta toiminut oikein. Ongelma on nyt ratkaisu ja kaikki toimii taas oikein 💪🏻
Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.
Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.
Saitko loppujenlopuksi tuon onnistumaan? 🤔 Mitään yleistä vikaa OmaElisassa ei tällä hetkellä ole. Kokeilitko myös toisella selaimella? Vai käytitkö OmaElisa sovellusta?
Valitettavasti ei toimi edelleenkään. Kokeiltu sekä Chromella että Safarilla samoin tuloksin, lisäksi sovellus ilmoittaa virheellisestä käyttäjätunnuksesta eli en pääse kirjautumaan ollenkaan.
Valitettavasti ei toimi edelleenkään. Kokeiltu sekä Chromella että Safarilla samoin tuloksin, lisäksi sovellus ilmoittaa virheellisestä käyttäjätunnuksesta eli en pääse kirjautumaan ollenkaan.
Kokeile selaimien välimuistin tyhjennystä, tai jos mahdollista,
Valitettavasti ei toimi edelleenkään. Kokeiltu sekä Chromella että Safarilla samoin tuloksin, lisäksi sovellus ilmoittaa virheellisestä käyttäjätunnuksesta eli en pääse kirjautumaan ollenkaan.
Kokeile selaimien välimuistin tyhjennystä, tai jos mahdollista,
niin Edgellä.
Välimuistin tyhjennys sovelluksessakin,
tai poista Google play kaupan välimuisti.
Valitettavasti näistäkään ei ole ollut apua; välimuistit tyhjennetty ja Edgellä sama ongelma.
Seuraavava virheilmoitus tulee käyttäjän tietoja tallennettaessa.
Tässä vielä kuvakaappaus yhdestä virheilmoituksesta.
Näyttää kuvan perustella siltä , että tunnuksesi kyllä toimivat siihen saakka , että pääset kirjautumaan Oma Elisaan sisään , mutta sitten alkaa tökkiä. Olethan myös kirjautunut ulos palvelusta ja kokeillut uudestaan?
Kun kerran useammalla clientillä tilanne on sama ja itselläni Oma Elisa toimii normaalisti , niin mistään yleisestä viasta ei liene kyse , vaan luultavasti Oma Elisa-tilisi on jotenkin korruptoitunut tms.
Jos et ole vielä tehnyt asiasta vikailmoitusta , niin tee varmuuden vuoksi.
Näyttää kuvan perustella siltä , että tunnuksesi kyllä toimivat siihen saakka , että pääset kirjautumaan Oma Elisaan sisään , mutta sitten alkaa tökkiä. Olethan myös kirjautunut ulos palvelusta ja kokeillut uudestaan?
Kun kerran useammalla clientillä tilanne on sama ja itselläni Oma Elisa toimii normaalisti , niin mistään yleisestä viasta ei liene kyse , vaan luultavasti Oma Elisa-tilisi on jotenkin korruptoitunut tms.
Jos et ole vielä tehnyt asiasta vikailmoitusta , niin tee varmuuden vuoksi.
Jep, tunnuksilla pääsee kirjautumaan hienosti selaimella, mutta mobiilisovellukseen ei pääse sisään ollenkaan. Uloskirjautuminen ei myöskään auta ongelmaan.
Ei varmaan muu auta kun olla suoraan yhteydessä Elisaan 🙏🏻
Näyttää kuvan perustella siltä , että tunnuksesi kyllä toimivat siihen saakka , että pääset kirjautumaan Oma Elisaan sisään , mutta sitten alkaa tökkiä. Olethan myös kirjautunut ulos palvelusta ja kokeillut uudestaan?
Kun kerran useammalla clientillä tilanne on sama ja itselläni Oma Elisa toimii normaalisti , niin mistään yleisestä viasta ei liene kyse , vaan luultavasti Oma Elisa-tilisi on jotenkin korruptoitunut tms.
Jos et ole vielä tehnyt asiasta vikailmoitusta , niin tee varmuuden vuoksi.
Epäilen @mojito kyllä nyt samaa 🤔 minulle ei ole tullut koskaan aiemmin vastaavaa vastaan, mutta tutkiahan tämä ehdottomasti täytyy jos mobiilisovellus ei toimi ja usealla eri selaimella tulee sama herja, eikä edes välimuistin ja keksien tyhjennys selainhistoriasta auta. 🔍
Laittaisitko meille vielä yksityisviestiä profiilin @OmaYhteisö-tiimi kautta? 🙂 Voit myös lisäillä jo valmiiksi Elisan asiakasnumeron OmaYhteisö-tilisi profiilin asetuksiin, niin pääsemme kurkkaamaan onko asiakastiedoissa jokin esimerkiksi rikki. 👍🏼
Epäilen @mojito kyllä nyt samaa 🤔 minulle ei ole tullut koskaan aiemmin vastaavaa vastaan, mutta tutkiahan tämä ehdottomasti täytyy jos mobiilisovellus ei toimi ja usealla eri selaimella tulee sama herja, eikä edes välimuistin ja keksien tyhjennys selainhistoriasta auta. 🔍
Tämä selvisikin juuri kun olin Elisaan yhteydessä; käyttäjätili oli jäänyt johonkin ihmeelliseen yritystilin ja kuluttajatilin välimuotoon eikä tietojen hallinta toiminut oikein. Ongelma on nyt ratkaisu ja kaikki toimii taas oikein 💪🏻
Aivan huippujuttu @mojito että asia ratkesi, ja kiva kun päivittelit tännekin mikä tämmöiseen suht harvinaiseen ongelmatilanteeseen oli tässä tapauksessa ratkaisu. 😊👍🏼
Anna OmaYhteisö-tunnuksesi tai sähköpostiosoitteesi, niin lähetämme sinulle sähköpostitse ohjeet salasanan palauttamiseksi
Skannataan tiedostoa virusten varalta
Pahoittelut, tarkistamme vielä tiedoston sisältöä varmistaaksemme, onko sen lataaminen turvallista. Ole hyvä ja yritä uudestaan muutaman minuutin kuluttua.