Vastattu

OmaElisan laskujen maksaminen ei onnistu Nordealla

  • 8 April 2024
  • 4 kommenttia
  • 136 katselukerrat

Käyttäjätaso 1
Kunniamerkki +2

Mikä ihme se on että ei saa toimimaan Nordean maksua puhelimella ID sovelluksella kun ei laskun maksua voi suorittaa vaan joutuu joka ainut kerta maksaa vain verkko pankissa..Voisitte kyllä korjata tuollaset viat jotka häirinneet ainakin pari vuotta jo.!

icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Kimblez 8 April 2024, 14:37

Katso alkuperäinen viesti

4 kommenttia

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +15

Jopas! Kuulostaa ongelma olevan nyt muualla kuin OmaElisassa, jos vika on ollut näin kauan. Itsekin makselen OmaElisasta Nordean ID sovellusta käyttäen täysin ongelmitta. 🤔 Toimiikos tuo Nordea ID tunnistautuminen muihin verkkomaksuihin?

Käyttäjätaso 7

Nordealla voi käydä noinkin:

“Maksun vahvistaminen voi epäonnistua, jos Eräpäivä on kuluva tai tuleva päivä.”

Käyttäjätaso 1
Kunniamerkki +2

Nordealla voi käydä noinkin:

“Maksun vahvistaminen voi epäonnistua, jos Eräpäivä on kuluva tai tuleva päivä.”

 

Joo oli juurikin tämä päivä eräpäivä niin saattaapa olla että tässä se piilevä “vika” johtuu kun maksan eräpäivänä ja mobiili juttu ei nyt tunnu pelittävän Nordealla..Ja muualla kyllä on toiminut nordean maksu juttu mutta en tiedä Onko tuolla mainoksen esto ohjelmalla jotain asiassa tekemistä?

Käyttäjätaso 7

Nordealla voi käydä noinkin:

“Maksun vahvistaminen voi epäonnistua, jos Eräpäivä on kuluva tai tuleva päivä.”

 

Joo oli juurikin tämä päivä eräpäivä niin saattaapa olla että tässä se piilevä “vika” johtuu kun maksan eräpäivänä ja mobiili juttu ei nyt tunnu pelittävän Nordealla..Ja muualla kyllä on toiminut nordean maksu juttu mutta en tiedä Onko tuolla mainoksen esto ohjelmalla jotain asiassa tekemistä?

Näyttää se piilevä “vika” olevan ominaisuus NordeaID:ssä.

Maksa ensi kerralla vähän aikaisemmin, niin sittenhän näkee, mitä se sanoo.

Mainostenesto-ohjelmalla ei ehkä ole tekemistä, vaikkakin usein kaikki vaikuttaakin kaikkeen.

Osallistu keskusteluun