Skip to main content
Vastaus

OmaElisan laskujen maksaminen ei onnistu Nordealla

  • April 8, 2024
  • 4 kommenttia
  • 338 katselukerrat

Forum|alt.badge.img+4

Mikä ihme se on että ei saa toimimaan Nordean maksua puhelimella ID sovelluksella kun ei laskun maksua voi suorittaa vaan joutuu joka ainut kerta maksaa vain verkko pankissa..Voisitte kyllä korjata tuollaset viat jotka häirinneet ainakin pari vuotta jo.!

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Kimblez

Nordealla voi käydä noinkin:

“Maksun vahvistaminen voi epäonnistua, jos Eräpäivä on kuluva tai tuleva päivä.”

 

Joo oli juurikin tämä päivä eräpäivä niin saattaapa olla että tässä se piilevä “vika” johtuu kun maksan eräpäivänä ja mobiili juttu ei nyt tunnu pelittävän Nordealla..Ja muualla kyllä on toiminut nordean maksu juttu mutta en tiedä Onko tuolla mainoksen esto ohjelmalla jotain asiassa tekemistä?

Näyttää se piilevä “vika” olevan ominaisuus NordeaID:ssä.

Maksa ensi kerralla vähän aikaisemmin, niin sittenhän näkee, mitä se sanoo.

Mainostenesto-ohjelmalla ei ehkä ole tekemistä, vaikkakin usein kaikki vaikuttaakin kaikkeen.

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

4 kommenttia

Snouppi
Elisalainen
Forum|alt.badge.img+17
  • Elisalainen
  • April 8, 2024

Jopas! Kuulostaa ongelma olevan nyt muualla kuin OmaElisassa, jos vika on ollut näin kauan. Itsekin makselen OmaElisasta Nordean ID sovellusta käyttäen täysin ongelmitta. 🤔 Toimiikos tuo Nordea ID tunnistautuminen muihin verkkomaksuihin?


  • April 8, 2024

Nordealla voi käydä noinkin:

“Maksun vahvistaminen voi epäonnistua, jos Eräpäivä on kuluva tai tuleva päivä.”


Forum|alt.badge.img+4
  • Keskustelun aloittaja
  • Avulias
  • April 8, 2024

Nordealla voi käydä noinkin:

“Maksun vahvistaminen voi epäonnistua, jos Eräpäivä on kuluva tai tuleva päivä.”

 

Joo oli juurikin tämä päivä eräpäivä niin saattaapa olla että tässä se piilevä “vika” johtuu kun maksan eräpäivänä ja mobiili juttu ei nyt tunnu pelittävän Nordealla..Ja muualla kyllä on toiminut nordean maksu juttu mutta en tiedä Onko tuolla mainoksen esto ohjelmalla jotain asiassa tekemistä?


  • Vastaus
  • April 8, 2024

Nordealla voi käydä noinkin:

“Maksun vahvistaminen voi epäonnistua, jos Eräpäivä on kuluva tai tuleva päivä.”

 

Joo oli juurikin tämä päivä eräpäivä niin saattaapa olla että tässä se piilevä “vika” johtuu kun maksan eräpäivänä ja mobiili juttu ei nyt tunnu pelittävän Nordealla..Ja muualla kyllä on toiminut nordean maksu juttu mutta en tiedä Onko tuolla mainoksen esto ohjelmalla jotain asiassa tekemistä?

Näyttää se piilevä “vika” olevan ominaisuus NordeaID:ssä.

Maksa ensi kerralla vähän aikaisemmin, niin sittenhän näkee, mitä se sanoo.

Mainostenesto-ohjelmalla ei ehkä ole tekemistä, vaikkakin usein kaikki vaikuttaakin kaikkeen.