Puhelimeni on Samsung Galaxy A22 5. Päivitin liittymäni 5G-aikaan. Ongelma on siinä, että puhelimeni ei nouse 5G-verkkoon. Lähin Elisan masto on noin kilometrin päässä. Signaalivahvuusmittarilla saan lukeman -60, tuo signaalinvahvuusmittari tunnistaa SIM-korttini 4G:ksi. Ja olen puhelimesta valinnut vaihtoehdon 5G/4G/3G. Puhelinmyyjä sanoi tuon liittymän myyntitilanteessa, että SIM-korttia ei tarvitse vaihtaa, käynnistät vain puhelimen liittymän vaihtuessa. Eipä vain toimi.
Ongelma uuden liittymän kanssa
Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.
Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.
Liity OmaYhteisöön
Onko sinulla jo tunnus? Kirjaudu sisään
Tervetuloa OmaYhteisöön!
Eikö sinulla ole vielä tunnusta? Luo OmaYhteisö-tunnus
ELISAN TYÖNTEKIJÖIDEN KIRJAUTUMINEN KIRJAUDU TAI REKISTERÖIDY ELISA TUNNUKSELLA
tai
Anna OmaYhteisö-tunnuksesi tai sähköpostiosoitteesi, niin lähetämme sinulle sähköpostitse ohjeet salasanan palauttamiseksi
