Pitkäaikaisena Elisan asiakkaana alan kyllästyä puh liittymien tarjous "viidakkoon", joka ei edes ole ns avoimesti nähtävissä. Nytkin sain 3€/kk kalliimman hinnan vuodeksi kuin vaimo 2 vuodeksi (sama 200M liittymä molemmilla). Vaikuttaa siltä ettei pitkäaikaista asiakasta arvosteta. Onko palveluntarjoajan vaihto ainoa keino saada "tasapuolista" kohtelua? Eläkeläisenä en viitsisi maksaa euroakaan "ylimääräistä".
Onko kilpailutus/irtisanominen ainoa keino tarjoushintaan?
Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.
Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.
Liity OmaYhteisöön
Onko sinulla jo tunnus? Kirjaudu sisään
Tervetuloa OmaYhteisöön!
Eikö sinulla ole vielä tunnusta? Luo OmaYhteisö-tunnus
ELISAN TYÖNTEKIJÖIDEN KIRJAUTUMINEN KIRJAUDU TAI REKISTERÖIDY ELISA TUNNUKSELLA
tai
Anna OmaYhteisö-tunnuksesi tai sähköpostiosoitteesi, niin lähetämme sinulle sähköpostitse ohjeet salasanan palauttamiseksi
