Vastattu

Paperilasku

  • 30 December 2020
  • 2 kommenttia
  • 505 katselukerrat

Hei, äidilläni on käytössä Saunalahden kotipuhelin, jonka sopimusveloituksen lisäksi veloittaa paperilaskusta 1.2.21 alkaen 4,90€/lasku. Äitini maksaa laskun suoramaksuna. Paperilaskun veloitus hirvittää häntä, mutta haluaa kuitenkin ymmärettävästi nähdä mistä lasku muodostuu. Siksi kyselen 92-vuotiaan äitini puolesta, onko mahdollista lähettää lasku (kopio) jatkossa minun s-postiini?

Hänellä ei ole käytössä: mobiilivarmennetta, pankkitunnusta eikä omaa elisaa.

icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi JJesseJ 30 December 2020, 13:23

Katso alkuperäinen viesti

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

2 kommenttia

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki

Moro @paperilasku 
Kyllä äitisi laskutusta pystytään muuttamaan niin, että maksuton ilmoitus tulee vaikka sinulle sähköpostiin mutta, koska äitisi laskutus on kyseessä niin hänen tulisi olla yhteydessä asiakaspalveluumme https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/ että muutoksia voidaan tehdä. :) 

Ok. Kiitos!