Vastattu

Paperilasku

  • 15 March 2024
  • 2 kommenttia
  • 87 katselukerrat

  • Tiedonhaluinen
  • 0 kommenttia

En ole tilannut lasku kirje paperi na ja laskussa näky että paperi lasku.pitäisi myyjä alussa kertoo että sopimus aikana mutta ei sano

En ole tyytyväinen asiasta ja pyydän että korjata

 

Yt terveisin Celik 


EDIT: 15.3.2024 // Muokattu henkilötiedot pois, ja otsikkoa muokattu. - Ilponen
 

icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Kimblez 15 March 2024, 17:39

Katso alkuperäinen viesti

2 kommenttia

Käyttäjätaso 7

En ole tilannut lasku kirje paperi na ja laskussa näky että paperi lasku.pitäisi myyjä alussa kertoo että sopimus aikana mutta ei sano

En ole tyytyväinen asiasta ja pyydän että korjata

 

Yt terveisin Ibrahim Celik 

Tarkista vielä OmaElisasta laskujen toimitustapa:

Omaelisa /Laskut/Laskujen toimitustapa

Jos tarvetta, niin:

Etsi listasta asiakasnumero, jonka laskun toimitustapaa haluat muokata.

Paina Muokkaa ja valitse uusi toimitustapa sekä Tallenna muutos.

Tarvittaessa ota yhteyttä asiakaspalveluun, niin asiahan hoituu kyllä:

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/

ChattaaOmaelisassa  ma-pe 8-21 ja la 9-17.

Lähetä viesti Facebookissa  Arkisin 8-21 ja viikonloppuisinkin 9-21.
Lähetä viesti X-palvelussa  Arkisin 8-21 ja viikonloppuisinkin 9-21.

Soittakaa minulle

Asiakaspalvelupuhelu:

010 190 240 (mpm/pvm)​

Numerossa voi tehdä myös vika/häiriöilmoituksen virka-ajan ulkopuolellakin.

Ympäri vuorokauden, myös viikonloppuisin.

(Kuuntelet vaan nauhoitteen ihan lopuun asti)

Omaelisassa:

Omaelisa /Asiakaspalvelu>Viestit ja ilmoitukset>Asiakaspalvelun viestit.

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +8

Moikka @Celik ja tervetuloa OmaYhteisöön! 😊

Otathan laskuasioissa yhteyttä meidän asiakaspalveluun. 👍 Ethän myöskään laita henkilötietoja tänne, sillä tämä on julkinen keskutelupalsta. 😊

Osallistu keskusteluun