En ole tilannut lasku kirje paperi na ja laskussa näky että paperi lasku.pitäisi myyjä alussa kertoo että sopimus aikana mutta ei sano
En ole tyytyväinen asiasta ja pyydän että korjata
Yt terveisin Ibrahim Celik
Tarkista vielä OmaElisasta laskujen toimitustapa:
Omaelisa /Laskut/Laskujen toimitustapa
Jos tarvetta, niin:
Etsi listasta asiakasnumero, jonka laskun toimitustapaa haluat muokata.
Paina Muokkaa ja valitse uusi toimitustapa sekä Tallenna muutos.
Tarvittaessa ota yhteyttä asiakaspalveluun, niin asiahan hoituu kyllä:
https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/
ChattaaOmaelisassa ma-pe 8-21 ja la 9-17.
Lähetä viesti Facebookissa Arkisin 8-21 ja viikonloppuisinkin 9-21.
Lähetä viesti X-palvelussa Arkisin 8-21 ja viikonloppuisinkin 9-21.
Soittakaa minulle
Asiakaspalvelupuhelu:
010 190 240 (mpm/pvm)
Numerossa voi tehdä myös vika/häiriöilmoituksen virka-ajan ulkopuolellakin.
Ympäri vuorokauden, myös viikonloppuisin.
(Kuuntelet vaan nauhoitteen ihan lopuun asti)
Omaelisassa:
Omaelisa /Asiakaspalvelu>Viestit ja ilmoitukset>Asiakaspalvelun viestit.