*RATKAISTU* Oli ihan oma väärinkäsitys ja laskut olivatkin toisesta Dna:n tuotteesta jonka olin unohtanut perua.
Alkuperäinen viesti:
Ostin uuden puhelimen pari kuukautta sitten Dna:n kaupasta ja saadessani hyvän tarjouksen suostuin vaihtamaan Dna:n 5G -liittymään, vaikka olen ollut Elisan asiakas useita vuosia.
Sain muutamaa viikkoa myöhemmin Elisan asiakaspalvelusta tarjouksen vastaavasta liittymästä hieman halvemmalla ja asiakaspalvelija kertoi minulle puhelimessa, että liittymän vaihtoon on vielä sen verran aikaa, että voisin perua Dna:n sopimuksen ja pysyä Elisan asiakkaana. Näin sovimme. Minulla on vain yksi numero ja SIM -kortti. Hän ei vaatinut mitään toimenpiteitä minulta Dna:n suhteen, käsitin että Elisan sopimus mitätöi automaattisesti Dna.
Olen nyt kuitenkin saanut kaksi laskua Dna:lta. Summa on kummassakin eri, eikä vastaa 5G -liittymän hintaa. Otan tietysti myös Dna:han yhteyttä, mutta mielestäni tämä on ollut myös väärinkäsitys Elisan Ap puolesta?
Vai voisiko kyseessä olla täysin erillinen ns. huijauslasku, joita olen saanut joskus muualta?
Ystävällisin terveisin,
hessuvee
EDIT: 21.8.2023 // Muokattu otsikkoa kuvaavammaksi - Ilponen