Vastattu

Peruttu liittymän siirto, silti sain laskun?

  • 18 August 2023
  • 5 kommenttia
  • 131 katselukerrat

*RATKAISTU* Oli ihan oma väärinkäsitys ja laskut olivatkin toisesta Dna:n tuotteesta jonka olin unohtanut perua. 💁

Alkuperäinen viesti:

Ostin uuden puhelimen pari kuukautta sitten Dna:n kaupasta ja saadessani hyvän tarjouksen suostuin vaihtamaan Dna:n 5G -liittymään, vaikka olen ollut Elisan asiakas useita vuosia.

 

Sain muutamaa viikkoa myöhemmin Elisan asiakaspalvelusta tarjouksen vastaavasta liittymästä hieman halvemmalla ja asiakaspalvelija kertoi minulle puhelimessa, että liittymän vaihtoon on vielä sen verran aikaa, että voisin perua Dna:n sopimuksen ja pysyä Elisan asiakkaana. Näin sovimme. Minulla on vain yksi numero ja SIM -kortti. Hän ei vaatinut mitään toimenpiteitä minulta Dna:n suhteen, käsitin että Elisan sopimus mitätöi automaattisesti Dna. 

 

Olen nyt kuitenkin saanut kaksi laskua Dna:lta. Summa on kummassakin eri, eikä vastaa 5G -liittymän hintaa. Otan tietysti myös Dna:han yhteyttä, mutta mielestäni tämä on ollut myös väärinkäsitys Elisan Ap puolesta?

 

Vai voisiko kyseessä olla täysin erillinen ns. huijauslasku, joita olen saanut joskus muualta?

 

Ystävällisin terveisin,

hessuvee

EDIT: 21.8.2023 // Muokattu otsikkoa kuvaavammaksi - Ilponen

icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi hessuvee 18 August 2023, 10:49

Katso alkuperäinen viesti

5 kommenttia

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +10

No mitäpä niissä DNA:n laskuissa lukee? Jos liittymä on ollut kokoajan Elisalla, eikä ole siirtynyt ollenkaan missään välissä, niin pitäisi olla kunnossa sen suhteen.

Käyttäjätaso 7

… ja lisäyksenä edelliseen. Minkä operaattorin SIM sinulla on puhelimessa??

Kiitokset vastaajille, lisäsin viestin alkuun selityksen koko väärinkäsitykselle.

Käyttäjätaso 7
*RATKAISTU*

 

Hyvä juttu.

 

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +8

Mahtava homma että sait homman selvitettyä. 😎 Ja hei tervetuloa mukaan tänne OmaYhteisöön @hessuvee! 🔥

Osallistu keskusteluun