Skip to main content

Pitkäaikaisille asiakkaille hintaetuja?

  • November 16, 2022
  • 4 kommenttia
  • 182 katselukerrat

Oon ollu melekeen 18 vuatta ny Elisan asiakkahana ja ainavaa tyrkytetähä samalla hintaa liittymätariousta ku vasta alakajallekki. Eikö tosiaan Elisa meinaa palakita pitkäaikaasia asiakkahiansa millään.

Mä oon kyllä pruukannu saara muista palaveluusta alennusta jo muutaman vuaren jäläkehe ja johonaki palaveluus jopa pualehen hintaha. Elisalta ei vaa tunnu heruva mitää.

On muuten kaikilla perheenjäsenillä sama juttu ja niitähä o palio.


EDIT 17.11.2022 // muokattu otsikkoa kuvaavammaksi -draakki

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

4 kommenttia

  • November 16, 2022

Oon ollu melekeen 18 vuatta ny Elisan asiakkahana ja ainavaa tyrkytetähä samalla hintaa liittymätariousta ku vasta alakajallekki. Eikö tosiaan Elisa meinaa palakita pitkäaikaasia asiakkahiansa millään.

Mä oon kyllä pruukannu saara muista palaveluusta alennusta jo muutaman vuaren jäläkehe ja johonaki palaveluus jopa pualehen hintaha. Elisalta ei vaa tunnu heruva mitää.

On muuten kaikilla perheenjäsenillä sama juttu ja niitähä o palio.

Saapihan niitä ihan mukaviakin liittymätarjouksia, ottamalla

asia puheeksi vaikka OmaElisan Asiakaspalvelu/Chatissa.

Ei muuta, kun härkää sarvista.

 


  • November 16, 2022

Vanhalle asiakkaalle voidaan tarjota suklaalevy, jos käyttäytyy nätisti.

Jos haluat oikeasti kunnollisen liittymätarjouksen Elisalta, sinun pitää tehdä sopimus ja numeronsiirto kilpailevalle operaattorille.

Äläkä sittenkään hyväksy myyntihenkilön ensimmäistä “tarjousta”.


  • Keskustelun aloittaja
  • Tulokas
  • November 17, 2022

Oon ollu melekeen 18 vuatta ny Elisan asiakkahana ja ainavaa tyrkytetähä samalla hintaa liittymätariousta ku vasta alakajallekki. Eikö tosiaan Elisa meinaa palakita pitkäaikaasia asiakkahiansa millään.

Mä oon kyllä pruukannu saara muista palaveluusta alennusta jo muutaman vuaren jäläkehe ja johonaki palaveluus jopa pualehen hintaha. Elisalta ei vaa tunnu heruva mitää.

On muuten kaikilla perheenjäsenillä sama juttu ja niitähä o palio.

Saapihan niitä ihan mukaviakin liittymätarjouksia, ottamalla

asia puheeksi vaikka OmaElisan Asiakaspalvelu/Chatissa.

Ei muuta, kun härkää sarvista.

 

Ei oo herunu, vaikka oon pääkallonpaikalle soitellukki. Eivät kuulemma pysty parempaha.


  • Keskustelun aloittaja
  • Tulokas
  • November 17, 2022

Vanhalle asiakkaalle voidaan tarjota suklaalevy, jos käyttäytyy nätisti.

Jos haluat oikeasti kunnollisen liittymätarjouksen Elisalta, sinun pitää tehdä sopimus ja numeronsiirto kilpailevalle operaattorille.

Äläkä sittenkään hyväksy myyntihenkilön ensimmäistä “tarjousta”.

Taitaa olla ainut konsti. Oon kans kuullu, jotta sillä saa parempia tariouksia