Pitkäaikaisille asiakkaille hintaetuja?

  • 16 November 2022
  • 4 kommenttia
  • 177 katselukerrat

Käyttäjätaso 1

Oon ollu melekeen 18 vuatta ny Elisan asiakkahana ja ainavaa tyrkytetähä samalla hintaa liittymätariousta ku vasta alakajallekki. Eikö tosiaan Elisa meinaa palakita pitkäaikaasia asiakkahiansa millään.

Mä oon kyllä pruukannu saara muista palaveluusta alennusta jo muutaman vuaren jäläkehe ja johonaki palaveluus jopa pualehen hintaha. Elisalta ei vaa tunnu heruva mitää.

On muuten kaikilla perheenjäsenillä sama juttu ja niitähä o palio.


EDIT 17.11.2022 // muokattu otsikkoa kuvaavammaksi -draakki


4 kommenttia

Käyttäjätaso 7

Oon ollu melekeen 18 vuatta ny Elisan asiakkahana ja ainavaa tyrkytetähä samalla hintaa liittymätariousta ku vasta alakajallekki. Eikö tosiaan Elisa meinaa palakita pitkäaikaasia asiakkahiansa millään.

Mä oon kyllä pruukannu saara muista palaveluusta alennusta jo muutaman vuaren jäläkehe ja johonaki palaveluus jopa pualehen hintaha. Elisalta ei vaa tunnu heruva mitää.

On muuten kaikilla perheenjäsenillä sama juttu ja niitähä o palio.

Saapihan niitä ihan mukaviakin liittymätarjouksia, ottamalla

asia puheeksi vaikka OmaElisan Asiakaspalvelu/Chatissa.

Ei muuta, kun härkää sarvista.

 

Käyttäjätaso 7

Vanhalle asiakkaalle voidaan tarjota suklaalevy, jos käyttäytyy nätisti.

Jos haluat oikeasti kunnollisen liittymätarjouksen Elisalta, sinun pitää tehdä sopimus ja numeronsiirto kilpailevalle operaattorille.

Äläkä sittenkään hyväksy myyntihenkilön ensimmäistä “tarjousta”.

Käyttäjätaso 1

Oon ollu melekeen 18 vuatta ny Elisan asiakkahana ja ainavaa tyrkytetähä samalla hintaa liittymätariousta ku vasta alakajallekki. Eikö tosiaan Elisa meinaa palakita pitkäaikaasia asiakkahiansa millään.

Mä oon kyllä pruukannu saara muista palaveluusta alennusta jo muutaman vuaren jäläkehe ja johonaki palaveluus jopa pualehen hintaha. Elisalta ei vaa tunnu heruva mitää.

On muuten kaikilla perheenjäsenillä sama juttu ja niitähä o palio.

Saapihan niitä ihan mukaviakin liittymätarjouksia, ottamalla

asia puheeksi vaikka OmaElisan Asiakaspalvelu/Chatissa.

Ei muuta, kun härkää sarvista.

 

Ei oo herunu, vaikka oon pääkallonpaikalle soitellukki. Eivät kuulemma pysty parempaha.

Käyttäjätaso 1

Vanhalle asiakkaalle voidaan tarjota suklaalevy, jos käyttäytyy nätisti.

Jos haluat oikeasti kunnollisen liittymätarjouksen Elisalta, sinun pitää tehdä sopimus ja numeronsiirto kilpailevalle operaattorille.

Äläkä sittenkään hyväksy myyntihenkilön ensimmäistä “tarjousta”.

Taitaa olla ainut konsti. Oon kans kuullu, jotta sillä saa parempia tariouksia

Osallistu keskusteluun