Skip to main content
Vastattu

Postin toimituskulun lasku

  • 15. huhtikuuta 2025
  • 2 kommenttia
  • 131 katselukerrat

Hei,

 

Siirsin puhelinnumeroni Telialta Elisalle. En valitettavasti muista, kenen kanssa siirto tehtiin, mutta sain teiltä lahjaksi kuulokkeet.

Eilen huomasin kuitenkin, että minulta on veloitettu postipalvelumaksu. En ymmärrä, mistä tämä johtuu. Te soititte minulle ja tarjositte liittymän – miksi joudun maksamaan tästä?

Voisitteko selvittää asian ja antaa lisätietoja?

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Kimblez

Ota yhteyttä asiakaspalveluun, niin selviää:

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/

Chat Omaelisassa  ma-pe 8-19 ja la 9-17.

Lähetä viesti Facebookissa Arkisin 8-21 ja viikonloppuisin/arkipyhinä 9-21.
Lähetä viesti X-palvelussa Arkisin 8-21 ja viikonloppuisin/arkipyhinä 9-21. 

Soittakaa minulle 

Nopeuta asiakaspalvelun yhteydenottoa!
Varaa soittoaika OmaElisassa 

Tai:

Omaelisa /Tuki/Varaa soittoaika

Asiakaspalvelupuhelu:

010 190 240 (mpm/pvm myös jonotusajalta)​

Omaelisassa:

Omaelisa /Tuki>Viestit ja ilmoitukset>Asiakaspalvelun viestit

Katso alkuperäinen viesti
Oliko tästä hyötyä?

2 kommenttia

  • 4729 kommenttia
  • Vastaus
  • 15. huhtikuuta 2025

Ota yhteyttä asiakaspalveluun, niin selviää:

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/

Chat Omaelisassa  ma-pe 8-19 ja la 9-17.

Lähetä viesti Facebookissa Arkisin 8-21 ja viikonloppuisin/arkipyhinä 9-21.
Lähetä viesti X-palvelussa Arkisin 8-21 ja viikonloppuisin/arkipyhinä 9-21. 

Soittakaa minulle 

Nopeuta asiakaspalvelun yhteydenottoa!
Varaa soittoaika OmaElisassa 

Tai:

Omaelisa /Tuki/Varaa soittoaika

Asiakaspalvelupuhelu:

010 190 240 (mpm/pvm myös jonotusajalta)​

Omaelisassa:

Omaelisa /Tuki>Viestit ja ilmoitukset>Asiakaspalvelun viestit


Jaakop
Elisalainen
Forum|alt.badge.img+12
  • Elisalainen
  • 376 kommenttia
  • 16. huhtikuuta 2025

Asiakaspalveluun tosiaan tarvittaessa yhteys, kuten yllä tulikin hyvä ohjaus. 👍 Tervetuloa OmaYhteisöön ​@Ferzend. 😊


Osallistu keskusteluun