Skip to main content
Vastaus

Postin toimituskulun lasku

  • April 15, 2025
  • 2 kommenttia
  • 148 katselukerrat

Hei,

 

Siirsin puhelinnumeroni Telialta Elisalle. En valitettavasti muista, kenen kanssa siirto tehtiin, mutta sain teiltä lahjaksi kuulokkeet.

Eilen huomasin kuitenkin, että minulta on veloitettu postipalvelumaksu. En ymmärrä, mistä tämä johtuu. Te soititte minulle ja tarjositte liittymän – miksi joudun maksamaan tästä?

Voisitteko selvittää asian ja antaa lisätietoja?

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Kimblez

Ota yhteyttä asiakaspalveluun, niin selviää:

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/

Chat Omaelisassa  ma-pe 8-19 ja la 9-17.

Lähetä viesti Facebookissa Arkisin 8-21 ja viikonloppuisin/arkipyhinä 9-21.
Lähetä viesti X-palvelussa Arkisin 8-21 ja viikonloppuisin/arkipyhinä 9-21. 

Soittakaa minulle 

Nopeuta asiakaspalvelun yhteydenottoa!
Varaa soittoaika OmaElisassa 

Tai:

Omaelisa /Tuki/Varaa soittoaika

Asiakaspalvelupuhelu:

010 190 240 (mpm/pvm myös jonotusajalta)​

Omaelisassa:

Omaelisa /Tuki>Viestit ja ilmoitukset>Asiakaspalvelun viestit

2 kommenttia

  • Vastaus
  • April 15, 2025

Ota yhteyttä asiakaspalveluun, niin selviää:

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/

Chat Omaelisassa  ma-pe 8-19 ja la 9-17.

Lähetä viesti Facebookissa Arkisin 8-21 ja viikonloppuisin/arkipyhinä 9-21.
Lähetä viesti X-palvelussa Arkisin 8-21 ja viikonloppuisin/arkipyhinä 9-21. 

Soittakaa minulle 

Nopeuta asiakaspalvelun yhteydenottoa!
Varaa soittoaika OmaElisassa 

Tai:

Omaelisa /Tuki/Varaa soittoaika

Asiakaspalvelupuhelu:

010 190 240 (mpm/pvm myös jonotusajalta)​

Omaelisassa:

Omaelisa /Tuki>Viestit ja ilmoitukset>Asiakaspalvelun viestit


Jaakop
OmaYhteisön moderaattori
Forum|alt.badge.img+13
  • OmaYhteisön moderaattori
  • April 16, 2025

Asiakaspalveluun tosiaan tarvittaessa yhteys, kuten yllä tulikin hyvä ohjaus. 👍 Tervetuloa OmaYhteisöön ​@Ferzend. 😊