Hyvää iltapäivää, tänään aktivoin 21 euron tariffin offline-tilassa, minkä jälkeen aktivoitui automaattisesti toinen 24,99 euron tariffi, mutta en halunnut sen aktivoituvan ja haluan rahani takaisin. Numeroni on XXXXXXXXX.
EDIT: 23.6.2026 // Piilotettu puhelinnumero ja muokattu otsikkoa paremmin aihetta kuvaavaksi. -sannika
Prepaid-latauksen peruutus?
Liity OmaYhteisöön
Onko sinulla jo tunnus? Kirjaudu sisään
Tervetuloa OmaYhteisöön!
Eikö sinulla ole vielä tunnusta? Luo OmaYhteisö-tunnus
ELISAN TYÖNTEKIJÖIDEN KIRJAUTUMINEN KIRJAUDU TAI REKISTERÖIDY ELISA TUNNUKSELLA
tai
Anna OmaYhteisö-tunnuksesi tai sähköpostiosoitteesi, niin lähetämme sinulle sähköpostitse ohjeet salasanan palauttamiseksi

