Latasin prepaidliittymälleni nettiviikon ja se latautui kaksi kertaa ja maksu meni molemmista, pystyykö toisen maksun/latauksen peruuttamaan ja rahat palauttamaan tililleni?
Latasin prepaidliittymälleni nettiviikon ja se latautui kaksi kertaa ja maksu meni molemmista, pystyykö toisen maksun/latauksen peruuttamaan ja rahat palauttamaan tililleni?
Tiedustele tuolta:
https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/
Asiakaspalvelupuhelu:
010 190 240 (mpm/pvm)
Omaelisassakin voi viestitellä:
Omaelisa/ Asiakaspalvelu/Viestit ja ilmoitukset/Asiakaspalvelun viestit.
Latasin prepaidliittymälleni nettiviikon ja se latautui kaksi kertaa ja maksu meni molemmista, pystyykö toisen maksun/latauksen peruuttamaan ja rahat palauttamaan tililleni?
Valitettavasti Prepaid-liittymien latauksia ei palauteta missään tilanteissa. 🤔 Täältä löytyy Prepaid-liittymien erityisehdot.
Osallistu keskusteluun
Liity OmaYhteisöön
Onko sinulla jo tunnus? Kirjaudu sisään
Tervetuloa OmaYhteisöön!
Eikö sinulla ole vielä tunnusta? Luo OmaYhteisö-tunnus
Kirjaudu tai rekisteröidy Elisa Tunnuksella
Anna OmaYhteisö-tunnuksesi tai sähköpostiosoitteesi, niin lähetämme sinulle sähköpostitse ohjeet salasanan palauttamiseksi