Puhelinlaskutuksessa epämääräisyyksiä, jota ei ole etukäteen selvitetty

  • 19 October 2022
  • 1 kommentti
  • 62 katselukerrat

Olen viime kuukauden aikana vaihtanut elisaan keskellä kuukautta, ja asiakaspalvelun mukaan siitä ei tarvinnut huolehtia, kun he hoitavat kaiken puolestani, eikä minun tarvitse määritä vanhan liittymäni määräaikaiseksi. 

Vaihdon jälkeen minulle on kuitenkin tullut kaksi laskua, jossa toinen laskee päivät kuukauden alkuun asti ja toinen on liittymäni, johon olen siirrtynyt. Mielestäni tämä on hyvin epäsoveliasta, sillä siitä ei ole ilmoitettu etukäteen. Eli sen sijaan että olisin maksanut 20€ puhelinlaskuksi, olen nyt maksanut 30€ + liittymänvaihtokulut tässä kuukaudessa. Tämän lisäksi liittymä ei ole aloittanut siitä päivästä, kun toinen päättyi vaan siitä on odotettu muutamaa päivää, jolloin olen saanut myös vanhalta operaattoriltani myös laskun näistä päivistä. 

Siirtyminen on aikaisemmin hoitunut huomattavasti helpommin, joten en nyt ymmärrä, miksi tällä kerralla on tullut niin monta ylimääräisiä kustannuksia, joista minulle ei ole kuitenkin etukäteen ilmoitettu. Olen hyvin tyytymätön Elisan palveluun valitettavasti, vaikka pidin niiden operaatiosta aikaisemmin


1 kommentti

Käyttäjätaso 7

Eiköhän asia hoidu, kun

laitat yksityisviestiä:

 @OmaYhteisö-tiimi :lle.

Lisää omaan profiiliisi asiakasnumero jos ei ole:

Klikkaa nimimerkkipallukkaasi:

Oma profiili/muokkaa profiilia.

“Moderaattorit ovat Elisan henkilökuntaa, joilta taipuu sekä kinkkisimmät laskutusmysteerit että teknisemmätkin haasteet.”

Vaihtoehtoisesti:

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/

Chat. (Botti häipyy, kun vaan useammin yrittää)

Soittakaa minulle.

Asiakaspalvelupuhelu:

010 190 240 (mpm/pvm)

Omaelisassakin voi viestitellä:

Omaelisa/ Asiakaspalvelu/Viestit ja ilmoitukset/Asiakaspalvelun viestit.

 

Osallistu keskusteluun