Vastattu

Puhelinliittymä sopimuksen omistajuuden siirto

  • 3 August 2023
  • 2 kommenttia
  • 118 katselukerrat

Hei, haluisin tietää, että onko mahdollista puhelin liittymän sopimuksen omistajuuden siirron jälkeen tällä kyseisellä uudella omistajalla oikeuksia ottaa liittymälle asetettuja estoja pois vaikka kyseisen liittymän on avannut toinen henkilö aikoja sitten?

Ja onko mahdollista siirtää tälläistä liittymäsopimusta henkilölle jolla saattaa olla maksuhäiriömerkintöjä? sopimus on avattu alunperin toisen henkilön toimesta.

 

icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Kimblez 3 August 2023, 17:11

Katso alkuperäinen viesti

2 kommenttia

Käyttäjätaso 7

Hei, haluisin tietää, että onko mahdollista puhelin liittymän sopimuksen omistajuuden siirron jälkeen tällä kyseisellä uudella omistajalla oikeuksia ottaa liittymälle asetettuja estoja pois vaikka kyseisen liittymän on avannut toinen henkilö aikoja sitten?

Ja onko mahdollista siirtää tälläistä liittymäsopimusta henkilölle jolla saattaa olla maksuhäiriömerkintöjä? sopimus on avattu alunperin toisen henkilön toimesta.

 

 

Liittymän omistajahan hallitsee liittymää, eli voi ottaa estoja pois ja päälle.

Omistajuuden siirron jälkeen uusi omistaja.

Tuolla ohjetta siirtoon, jos tarvis:

Liittymäsopimuksen siirto toisen omistukseen - Elisa

Siirrä sopimus toiselle omistajalle maksutta OmaElisassa

 

Maksuhäiriömerkinnänkin osalta saat selvyyttä

ottamalla yhteyttä:

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/

Vaihtoehtoja vastaisenkin varalle:

ChattaaOmaelisassa  ma-pe 8-21 ja la-su 9-17.

Lähetä viesti Facebookissa  Arkisin 8-21 ja viikonloppuisinkin 9-21.
Lähetä viesti Twitterissä  Arkisin 8-21 ja viikonloppuisinkin 9-21.

Soittakaa minulle

Asiakaspalvelupuhelu:

010 190 240 (mpm/pvm)​

Omaelisassakin voi viestitellä:

Omaelisa /Asiakaspalvelu/Viestit ja ilmoitukset/Asiakaspalvelun viestit.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +26

Sopijan muutoksen voi tehdä veloituksetta OmaElisassa. Asiakaspalvelun kautta tehtynä on maksullinen toimenpide.

 

Ohjeet löytyy täältä:

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/sopimukset/sopijan-vaihto/

 

Jos liittymälle ei voi tehdä muutoksia, viittaisi siihen, että koko sopimusta ei ole siirretty toiselle henkilölle, ainoastaan käyttöoikeus tms. Jos koko sopimus on siirretty, eikä muutoksia voi tehdä, kannattaa olla yhteydessä asiakaspalveluun.

Osallistu keskusteluun