Milloin tiiän että minun liittymä on päivittynyt
Milloin tiiän että minun liittymä on päivittynyt
OmaElisassa pitäisi näkyä:
Omaelisa>Tarkastele tuotteitasi.
Tuolla ohjetta:
Elisan puhelinliittymän päivittäminen
“Uusi liittymä astuu voimaan automaattisesti vuorokauden vaihteessa. Voit vaihtaa muutoksen ajankohtaa tilausta tehdessäsi.
Muutos tapahtuu haluttuna päivänä vuorokauden vaihtuessa. Muutoksen jälkeen suosittelemme käynnistämään laitteen uudelleen.”
Ota yhteyttä asiakaspalveluun, jos kestää pitempään:
https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/
ChattaaOmaelisassa ma-pe 8-21 ja la 9-17.
Lähetä viesti Facebookissa Arkisin 8-21 ja viikonloppuisinkin 9-21.
Lähetä viesti X-palvelussa Arkisin 8-21 ja viikonloppuisinkin 9-21.
Asiakaspalvelupuhelu:
010 190 240 (mpm/pvm myös jonotusajalta)
Omaelisassa:
Omaelisa /Asiakaspalvelu>Viestit ja ilmoitukset>Asiakaspalvelun viestit.
Osallistu keskusteluun
Liity OmaYhteisöön
Onko sinulla jo tunnus? Kirjaudu sisään
Tervetuloa OmaYhteisöön!
Eikö sinulla ole vielä tunnusta? Luo OmaYhteisö-tunnus
Elisalaisten sisäänkirjautuminen Kirjaudu tai rekisteröidy Elisa Tunnuksella
Anna OmaYhteisö-tunnuksesi tai sähköpostiosoitteesi, niin lähetämme sinulle sähköpostitse ohjeet salasanan palauttamiseksi