Skip to main content

Milloin tiiän että minun liittymä on päivittynyt 

Milloin tiiän että minun liittymä on päivittynyt 

OmaElisassa pitäisi näkyä:

Omaelisa>Tarkastele tuotteitasi.

Tuolla ohjetta:

Elisan puhelinliittymän päivittäminen

“Uusi liittymä astuu voimaan automaattisesti vuorokauden vaihteessa. Voit vaihtaa muutoksen ajankohtaa tilausta tehdessäsi.

Muutos tapahtuu haluttuna päivänä vuorokauden vaihtuessa. Muutoksen jälkeen suosittelemme käynnistämään laitteen uudelleen.”

Ota yhteyttä asiakaspalveluun, jos kestää pitempään:

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/

ChattaaOmaelisassa  ma-pe 8-21 ja la 9-17.

Lähetä viesti Facebookissa  Arkisin 8-21 ja viikonloppuisinkin 9-21.
Lähetä viesti X-palvelussa  Arkisin 8-21 ja viikonloppuisinkin 9-21.

Soittakaa minulle

Asiakaspalvelupuhelu:

010 190 240 (mpm/pvm myös jonotusajalta)​

Omaelisassa:

Omaelisa /Asiakaspalvelu>Viestit ja ilmoitukset>Asiakaspalvelun viestit.


Osallistu keskusteluun