Skip to main content
Vastattu

Puhelinliittymän siirto on tapahtumassa liian aikaisin

  • 22. lokakuuta 2023
  • 6 kommenttia
  • 143 katselukerrat

Tuli tekstiviesti Elisalta että liittymä siirtyy 21.10 vaikka olen soittanut ja sopinut aloituspäiväksi 9.11 ja 9.11 näkyy myös OmaElisassa. Voinko nyt luottaa että ei siirry 21.10? Silloin ei saa siirtyä!

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Kimblez

Anamarita kirjoitti:

Tuli tekstiviesti Elisalta että liittymä siirtyy 21.10 vaikka olen soittanut ja sopinut aloituspäiväksi 9.11 ja 9.11 näkyy myös OmaElisassa. Voinko nyt luottaa että ei siirry 21.10? Silloin ei saa siirtyä!

Jos ei ole vielä 22.10. kuitenkaan siirtynyt, niin varmista kuitenkin.

Ota yhteyttä asiakaspalveluun:

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/

Viikonloppuvaihtoehtoja:

ChattaaOmaelisassa  ma-pe 8-21 ja la-su 9-17.

Lähetä viesti Facebookissa  Arkisin 8-21 ja viikonloppuisinkin 9-21.
Lähetä viesti X -palvelussa  Arkisin 8-21 ja viikonloppuisinkin 9-21.

Muutenkin vastaisuuden varalle:

Soittakaa minulle

Asiakaspalvelupuhelu:

010 190 240 (mpm/pvm)​

Omaelisassakin voi viestitellä:

Omaelisa/Asiakaspalvelu/Viestit ja ilmoitukset/Asiakaspalvelun viestit.

 

Katso alkuperäinen viesti
Oliko tästä hyötyä?

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

6 kommenttia

Sokrates
  • 6336 kommenttia
  • 22. lokakuuta 2023
Anamarita kirjoitti:

Tuli tekstiviesti Elisalta että liittymä siirtyy 21.10 vaikka olen soittanut ja sopinut aloituspäiväksi 9.11 ja 9.11 näkyy myös OmaElisassa. Voinko nyt luottaa että ei siirry 21.10? Silloin ei saa siirtyä!

Taitaa tänään olla jo 22.10.2023 eli sen liittymän olisi jo pitänyt siirtyä eilen , mikäli tuo ilmoitus pitäisi paikkansa.

Onko liittymäsi jo siirtynyt??


  • 4741 kommenttia
  • Vastaus
  • 22. lokakuuta 2023
Anamarita kirjoitti:

Tuli tekstiviesti Elisalta että liittymä siirtyy 21.10 vaikka olen soittanut ja sopinut aloituspäiväksi 9.11 ja 9.11 näkyy myös OmaElisassa. Voinko nyt luottaa että ei siirry 21.10? Silloin ei saa siirtyä!

Jos ei ole vielä 22.10. kuitenkaan siirtynyt, niin varmista kuitenkin.

Ota yhteyttä asiakaspalveluun:

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/

Viikonloppuvaihtoehtoja:

ChattaaOmaelisassa  ma-pe 8-21 ja la-su 9-17.

Lähetä viesti Facebookissa  Arkisin 8-21 ja viikonloppuisinkin 9-21.
Lähetä viesti X -palvelussa  Arkisin 8-21 ja viikonloppuisinkin 9-21.

Muutenkin vastaisuuden varalle:

Soittakaa minulle

Asiakaspalvelupuhelu:

010 190 240 (mpm/pvm)​

Omaelisassakin voi viestitellä:

Omaelisa/Asiakaspalvelu/Viestit ja ilmoitukset/Asiakaspalvelun viestit.

 


Sokrates
  • 6336 kommenttia
  • 22. lokakuuta 2023

Jos kyse on liittymän siirrosta toiselta operaattorilta Elisalle , niin ei se tapahdu asiakkaan tietämättä.

Normaalitapauksessa asiakas saa uudelta operaattorilta (tässä tapauksessa Elisalta) tekstiviestin , että suunniteltu siirtyminen tapahtuu sinä ja sinä päivänä. Se ajankohta on asiakkaan sovittavissa kuten tässäkin tapauksessa on asianlaita.

No kun se sovittu päivä koittaa , niin asiakas saa uuden tekstiviestin vanhalta operaattorilta , että noin 15 min kuluttua vanha liittymä sammuu ja pyydetään sammuttamaan puhelin ja laittamaan uuden operaattorin SIM laitteeseen ja käynnistäämään. Kun puhelin saa verkkoyhteyden uudella liittymällä , niin silloin se siirto on tapahtunut.

Jokin sekaannus tässä tapauksessa on kyseessä , kun ilmoituksessa sanottiin siirron tapahtuvan 21.10.2023 , joka oli jo eilen. Jos siirtoa ei ole tapahtunut , niin viestissä on virhe.


  • Keskustelun aloittaja
  • Tulokas
  • 1 kommentti
  • 22. lokakuuta 2023

Nyt tuli minulta väärä pvm. Ilmoituksen mukaan siirtyy huomenna 23.10 klo 12:03. Pitää siirtyä vasta 9.11


Sokrates
  • 6336 kommenttia
  • 22. lokakuuta 2023
Anamarita kirjoitti:

Nyt tuli minulta väärä pvm. Ilmoituksen mukaan siirtyy huomenna 23.10 klo 12:03. Pitää siirtyä vasta 9.11

Sitten vain yhteyttä aspaan noilla @Kimblez :n ohjeilla.


  • 4741 kommenttia
  • 22. lokakuuta 2023
Anamarita kirjoitti:

Nyt tuli minulta väärä pvm. Ilmoituksen mukaan siirtyy huomenna 23.10 klo 12:03. Pitää siirtyä vasta 9.11

Ehkä nopein vaihtoehto yhteydenottoon:

ChattaaOmaelisassa  ma-pe 8-21 ja la-su 9-17.

Pieni vinkki, jos Botti:

Pääset Botista eroon kirjoittamalla jotakin ongelmasta viestikenttään.

Esim. Liittymä.

Käväise jollakin Botin esittämällä sivulla ja heti takaisin.

Vastaa Botin esittämään kysymykseen: Oliko hyötyä: Ei.

Nyt pääset asiakaspalvelijan pakeille.

Jono vetää yleensä hyvin.