Ovatko kaikki Elisan puhelinliittymät nykyään ilman määräaikaa? Vanhemmilleni myytiin jotain mitä he eivät tarvitse.
EDIT: 20.6.2024 // Muokattu otsikkoa kuvaavammaksi. -Burnett
Ovatko kaikki Elisan puhelinliittymät nykyään ilman määräaikaa? Vanhemmilleni myytiin jotain mitä he eivät tarvitse.
EDIT: 20.6.2024 // Muokattu otsikkoa kuvaavammaksi. -Burnett
Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Kimblez
Eihän se myyty liittymä ollut tarjoushintainen:
“Itse liittymä on voimassa toistaiseksi, mutta liittymän tarjoushinta on määräaikainen. Kun tarjous loppuu, sama liittymä jatkaa normaalilla hinnalla.
Vaikka liittymässä olisi määräaikainen tarjous, voi sen irtisanoa milloin tahansa.” Vaikka OmaElisassa:
1.Kirjaudu OmaElisaan.
2.Avaa Tuotteesi ja tilauksesi sekä valitse liittymänumero, jonka (tai johon liittyviä lisäpalveluita) tahdot irtisanoa.
3.Valitse Sopimus, omistaja ja valtuutus ja klikkaa irtisanottavan liittymän alta Päätä sopimus.
4.Seuraavasta näkymästä pääset aloittamaan sopimuksen irtisanomisen. Jos sopimusta ei voi irtisanoa OmaElisassa, sinut ohjataan tekemän irtisanominen asiakaspalvelussa.
5.Irtisanomisaika on 14 vuorokautta.
Noinhan kuitenkin on:
“Elisan liittymissä ei ole määräaikaisia sopimuksia.”
Saat meiltä kotimaisen, luotettavan ja nopean yhteyden ilman sitoutumista määräaikaisiin sopimuksiin.
Asiahan hoituu hyvinkin kuntoon ottamalla yhteyttä asiakaspalveluun:
https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/
ChattaaOmaelisassa ma-pe 8-21 ja la 9-17.
Lähetä viesti Facebookissa Arkisin 8-21 ja viikonloppuisinkin 9-21.
Lähetä viesti X-palvelussa Arkisin 8-21 ja viikonloppuisinkin 9-21.
Asiakaspalvelupuhelu:
010 190 240 (mpm/pvm myös jonotusajalta)
Omaelisassa:
Omaelisa /Asiakaspalvelu>Viestit ja ilmoitukset>Asiakaspalvelun viestit.
Onko sinulla jo tunnus? Kirjaudu sisään
Eikö sinulla ole vielä tunnusta? Luo OmaYhteisö-tunnus
Anna OmaYhteisö-tunnuksesi tai sähköpostiosoitteesi, niin lähetämme sinulle sähköpostitse ohjeet salasanan palauttamiseksi