Skip to main content

Puhelinmyyjän ammattitaidottomuus ja asiakaspalvelun huono saavutettavuus sekä palveluhinnoista kertomatta jättäminen

  • November 11, 2025
  • 7 kommenttia
  • 187 katselukerrat

Puhelinmyyjä soitti ja kauppasi Elisan 5 g/ 200 Mb liittymiä hintaan 17,99.

Päätin tarttua tarjoukseen ja koska edellisestä SIM-korttien vaihdosta oli aikaa niin kysyin tarvitseeko myyjä hallinnassani olleille neljälle liittymälle yksilöintitietoja kuten perheenjäsenten nimiä.

Ei kuulemma tarvinnut. “ei ole väliä minkä SIM-kortin kellekin laittaa kun ne kytkeytyvät puhelimiin numeron mukaan”.

Jotenkin näin myyjä selitti. No annoin sitten matkoille lähtevälle perheenjäsenelle yhden SIM-kortin jotka olivat saapuneet kaupantekijäiskuulokkeiden pussissa.

Kun tuli aika ottaa uudet SIMit käyttöön selvisikin, että SIMit olivat sekaisin ja matkoilla ollut oli saanut minun ja päin vastoin.

Asiakaspalvelussa sitten saatiin etänä kortit toimimaan ristiin ja kaikki tätä myöten ok.

Luvattiin jopa hyvitystä tapahtuneen johdosta vaan toisin kävi. Itse sain kortin vaihdosta 8,99£ laskun ja perheenjäsen kahdesta kortin vaihdosta 2 x 8,99£ eli hyvityksen sijaan melkein kolme kymppiä maksamista.

Asiakaspalvelusta ei missään vaiheessa sanottu toimenpiteen hinnastoa ja varsinkin tuo tuplaveloitus yhden liittymän kohdalla ihmetyttää.

Mahdollinen veloitus toimenpiteestä pitäisi aina kertoa.

Asiakaspalveluun on vaikea saada yhteyttä ja chattikin toimii muilla pidempään.

7 kommenttia

  • November 11, 2025

Laita OmaElisan kautta viestiä, niin hoituu:

Omaelisa  Klikkaa sivun oikealla ylhäällä kolmea viivaa>Tuki>Viestit ja ilmoitukset>Asiakaspalvelun viestit>Uusi viesti>Laskutus

Vastaus tulee parissa päivässä.


  • Keskustelun aloittaja
  • Tulokas
  • November 11, 2025

Laita OmaElisan kautta viestiä, niin hoituu:

Omaelisa  Klikkaa sivun oikealla ylhäällä kolmea viivaa>Tuki>Viestit ja ilmoitukset>Asiakaspalvelun viestit>Uusi viesti>Laskutus

Vastaus tulee parissa päivässä.

Kiitos ohjeesta. Viestiä laitettu.


  • November 11, 2025

Laita OmaElisan kautta viestiä, niin hoituu:

Omaelisa  Klikkaa sivun oikealla ylhäällä kolmea viivaa>Tuki>Viestit ja ilmoitukset>Asiakaspalvelun viestit>Uusi viesti>Laskutus

Vastaus tulee parissa päivässä.

Kiitos ohjeesta. Viestiä laitettu.

Ole hyvä. Eiköhän se siitä parhain päin lutviudu.


Forum|alt.badge.img+6
  • Älyniekka
  • November 11, 2025

Kimblez ei tunnu tietävän että asiakaspalvelun nopeus riippuu Etuohjelman tasosta.

Platinatason asiakkaille luvataan nopeampi pääsy asiakaspalveluun.

 

Platina

 

  • Puhelintarjouksia ja vaihtuvia tuotealennuksia
  • Maksuttomia elokuvia
  • Tuote- ja lippuarvontoja
  • Ennakkomyyntejä ja lippualennuksia tapahtumiin
  • Omagurun rajaton digituki etuhintaan
  • Vaihtuvia yllätysetuja
  • Erikoishintaisten tuotteiden ennakko-osto-oikeuksia
  • Alennus Fonumin huoltopalveluista ja käytettyjen laitteiden valikoimasta
  • Näytönsuoja uuteen laitteeseesi asennettuna alennettuun hintaan
  • Nopeampi pääsy asiakaspalveluun
  • Tiedonsiirto perus -palvelu maksutta uuden laitteen oston yhteydessä
  • Liittymän päivitys maksutta

Forum|alt.badge.img+8
  • OmaYhteisön moderaattori
  • November 12, 2025

 

Kimblez ei tunnu tietävän että asiakaspalvelun nopeus riippuu Etuohjelman tasosta.

Platinatason asiakkaille luvataan nopeampi pääsy asiakaspalveluun.

 

Etuohjelman Platina-asiakkaat todellakin Elisalla pääsevät nopeammin läpi puhelinpalveluun soittaessa sekä chatissa, tällä kiitämme heitä asiakkuudestaan Elisalle.💙 Nopeus OmaElisan viesteissä tai somen kautta ei ole kuitenkaan mitenkään liitoksissa Etuohjelman tasoon tai siihen onko siinä laisinkaan, näissä yhteydenottoväylissä kontaktit käsitellään aina niiden saapumisjärjestyksessä.😊 

@XIII tervetuloa mukaan yhteisöön!💙 Todella ikävä kuulla, että tässä on annettu väärä ohjeistus simkorttien kanssa. Käydään tilanne mielellämme läpi asiakaspalvelun puolella, joten hyvä kun olit laittanut asiasta viestiä.😊 Päästään sitten myös laittamaan palaute myyjän suuntaan ettei vastaavaa tapahdu jatkossa. Löydät Elisan kaikki yhteydenottoväylät täältä ja OmaElisan viestin lisäksi meille voi laittaa viestiä myös Facebookin tai X:n yksityisviestien kautta.👍


  • November 12, 2025

 

Kimblez ei tunnu tietävän että asiakaspalvelun nopeus riippuu Etuohjelman tasosta.

Platinatason asiakkaille luvataan nopeampi pääsy asiakaspalveluun.

Nopeus OmaElisan viesteissä tai somen kautta ei ole kuitenkaan mitenkään liitoksissa Etuohjelman tasoon tai siihen onko siinä laisinkaan, näissä yhteydenottoväylissä kontaktit käsitellään aina niiden saapumisjärjestyksessä.😊 

Tämähän olikin jo täällä tiedossa.


  • November 13, 2025

Ei Elisa ole mikään hyväntekeväisyysfirma vaan kylmästi rahastetaan kaikesta