Puhelinmyyjä soitti ja kauppasi Elisan 5 g/ 200 Mb liittymiä hintaan 17,99.
Päätin tarttua tarjoukseen ja koska edellisestä SIM-korttien vaihdosta oli aikaa niin kysyin tarvitseeko myyjä hallinnassani olleille neljälle liittymälle yksilöintitietoja kuten perheenjäsenten nimiä.
Ei kuulemma tarvinnut. “ei ole väliä minkä SIM-kortin kellekin laittaa kun ne kytkeytyvät puhelimiin numeron mukaan”.
Jotenkin näin myyjä selitti. No annoin sitten matkoille lähtevälle perheenjäsenelle yhden SIM-kortin jotka olivat saapuneet kaupantekijäiskuulokkeiden pussissa.
Kun tuli aika ottaa uudet SIMit käyttöön selvisikin, että SIMit olivat sekaisin ja matkoilla ollut oli saanut minun ja päin vastoin.
Asiakaspalvelussa sitten saatiin etänä kortit toimimaan ristiin ja kaikki tätä myöten ok.
Luvattiin jopa hyvitystä tapahtuneen johdosta vaan toisin kävi. Itse sain kortin vaihdosta 8,99£ laskun ja perheenjäsen kahdesta kortin vaihdosta 2 x 8,99£ eli hyvityksen sijaan melkein kolme kymppiä maksamista.
Asiakaspalvelusta ei missään vaiheessa sanottu toimenpiteen hinnastoa ja varsinkin tuo tuplaveloitus yhden liittymän kohdalla ihmetyttää.
Mahdollinen veloitus toimenpiteestä pitäisi aina kertoa.
Asiakaspalveluun on vaikea saada yhteyttä ja chattikin toimii muilla pidempään.

