Skip to main content
Vastaus

Puheluita menee suoraan vastaajaan

  • July 10, 2025
  • 10 kommenttia
  • 300 katselukerrat

Sain Elisalta uuden sim-kortin noin kaksi viikkoa sitten. Tämän jälkeen alkanut puheluita menemään suoraan vastaajaan, vaikka puhelimessa on äänet, eikä häiriöttömiä tiloja päällä. Toiset puhelut tulee läpi ja toiset ei. Olen jo ottanut kaikki soitonsiirrot pois päältä, mutta äskenkin meni tärkeä puhelu suoraan vastaajaan.

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Porkkana

Ulossoittoja tehdään se kaksi. Mikäli molemmat menee sen ongelman takia vastaajaan, niin silloin kannattaa jo soittaa itse meillepäin. Se myymälästä tehty "vikailmoitus" on ihan samanlainen soittari kuin sieltä nettisivujen kautta.

Mikäli mahdollista, kannattaa simmiä kokeilla tovi toisella luurilla.

Mikäli saa sen soittopyynnön jätettyä toiseen liittymään, että varmemmin tavoitetaan, vielä parempi.

10 kommenttia

  • July 10, 2025

Sain Elisalta uuden sim-kortin noin kaksi viikkoa sitten. Tämän jälkeen alkanut puheluita menemään suoraan vastaajaan, vaikka puhelimessa on äänet, eikä häiriöttömiä tiloja päällä. Toiset puhelut tulee läpi ja toiset ei. Olen jo ottanut kaikki soitonsiirrot pois päältä, mutta äskenkin meni tärkeä puhelu suoraan vastaajaan.

Onhan kokeiltu puhelimen uudelleenkäynnistystä.

Kysäise asiakaspalvelusta, niin varmaan selviää:

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/

Chat Omaelisassa  ma-pe 9-18

Lähetä viesti Facebookissa Arkisin 8-21 ja viikonloppuisin/arkipyhinä 9-21.
Lähetä viesti X-palvelussa Arkisin 8-21 ja viikonloppuisin/arkipyhinä 9-21. 

Sähköinen yhteydenottolomake

Soittakaa minulle 

Nopeuta asiakaspalvelun yhteydenottoa!
Varaa soittoaika OmaElisassa 

Tai: Omaelisa /Tuki/Varaa soittoaika

Asiakaspalvelupuhelu:

010 190 240 (mpm/pvm myös jonotusajalta)​

Omaelisassa:

Omaelisa /Tuki>Viestit ja ilmoitukset>Asiakaspalvelun viestit

 


  • Keskustelun aloittaja
  • Keskustelija
  • July 10, 2025

Sain Elisalta uuden sim-kortin noin kaksi viikkoa sitten. Tämän jälkeen alkanut puheluita menemään suoraan vastaajaan, vaikka puhelimessa on äänet, eikä häiriöttömiä tiloja päällä. Toiset puhelut tulee läpi ja toiset ei. Olen jo ottanut kaikki soitonsiirrot pois päältä, mutta äskenkin meni tärkeä puhelu suoraan vastaajaan.

Onhan kokeiltu puhelimen uudelleenkäynnistystä.

Kysäise asiakaspalvelusta, niin varmaan selviää:

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/

Chat Omaelisassa  ma-pe 9-18

Lähetä viesti Facebookissa Arkisin 8-21 ja viikonloppuisin/arkipyhinä 9-21.
Lähetä viesti X-palvelussa Arkisin 8-21 ja viikonloppuisin/arkipyhinä 9-21. 

Sähköinen yhteydenottolomake

Soittakaa minulle 

Nopeuta asiakaspalvelun yhteydenottoa!
Varaa soittoaika OmaElisassa 

Tai: Omaelisa /Tuki/Varaa soittoaika

Asiakaspalvelupuhelu:

010 190 240 (mpm/pvm myös jonotusajalta)​

Omaelisassa:

Omaelisa /Tuki>Viestit ja ilmoitukset>Asiakaspalvelun viestit

 

On käynnistetty uudelleen ja Oma Elisasta otettu kaikki soitonsiirrot pois päältä. Kokeilin cahttia ja takaisisoittoa, mutta seuraava aika vasta 15.7. Mahtaisivatko osata liikkeessä neuvoa, jos menen käymään?

 


  • July 10, 2025

Sain Elisalta uuden sim-kortin noin kaksi viikkoa sitten. Tämän jälkeen alkanut puheluita menemään suoraan vastaajaan, vaikka puhelimessa on äänet, eikä häiriöttömiä tiloja päällä. Toiset puhelut tulee läpi ja toiset ei. Olen jo ottanut kaikki soitonsiirrot pois päältä, mutta äskenkin meni tärkeä puhelu suoraan vastaajaan.

Onhan kokeiltu puhelimen uudelleenkäynnistystä.

Kysäise asiakaspalvelusta, niin varmaan selviää:

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/

Chat Omaelisassa  ma-pe 9-18

Lähetä viesti Facebookissa Arkisin 8-21 ja viikonloppuisin/arkipyhinä 9-21.
Lähetä viesti X-palvelussa Arkisin 8-21 ja viikonloppuisin/arkipyhinä 9-21. 

Sähköinen yhteydenottolomake

Soittakaa minulle 

Nopeuta asiakaspalvelun yhteydenottoa!
Varaa soittoaika OmaElisassa 

Tai: Omaelisa /Tuki/Varaa soittoaika

Asiakaspalvelupuhelu:

010 190 240 (mpm/pvm myös jonotusajalta)​

Omaelisassa:

Omaelisa /Tuki>Viestit ja ilmoitukset>Asiakaspalvelun viestit

 

On käynnistetty uudelleen ja Oma Elisasta otettu kaikki soitonsiirrot pois päältä. Kokeilin cahttia ja takaisisoittoa, mutta seuraava aika vasta 15.7. Mahtaisivatko osata liikkeessä neuvoa, jos menen käymään?

 

Osaavat varmaan, kannattaa ilman muuta käydä.


Anspandeemus
OmaYhteisön moderaattori
Forum|alt.badge.img+11
  • OmaYhteisön moderaattori
  • July 15, 2025

Saitko tämän kuntoon ​@Mastahbator ?


  • Keskustelun aloittaja
  • Keskustelija
  • July 15, 2025

Saitko tämän kuntoon ​@Mastahbator ?

Kävin viime perjantaina Elisa shopissa. Tekivät siellä vikailmoituksen asiasta. Sen jälkeen tuli viesti, johon vastasin, että voi soittaa mihin aikaan tahansa. Vielä ei ole soittanut kukaan. Lauantaina oli joku yrittänyt soittaa, muta oli mennyt suoraan vastaajaan taas. Mitään ei ole tuon jälkeen kuulunut.


  • July 15, 2025

Kävin viime perjantaina Elisa shopissa. Tekivät siellä vikailmoituksen asiasta. Sen jälkeen tuli viesti, johon vastasin, että voi soittaa mihin aikaan tahansa. Vielä ei ole soittanut kukaan. Lauantaina oli joku yrittänyt soittaa, muta oli mennyt suoraan vastaajaan taas. Mitään ei ole tuon jälkeen kuulunut.

Tarkista OmaElisassa näkyykö se lauantainen soitto vikailmoituksissa, niin

voit laittaa viestiä.

Omaelisa/Tuki/Vikailmoitukset

Tee itse siitä vika/häiriöilmoitus:

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/

Asiakaspalvelupuhelu:

010 190 240 (mpm/pvm myös jonotusajalta)​

Numerossa voi tehdä myös vika/häiriöilmoituksen 24h ympäri vuoden.

Arjet, pyhät. (Kuuntelet vaan nauhoitteen ihan lopuun asti)

Soittakaa minulle / Häiriöilmoitus

Nopeuta asiakaspalvelun yhteydenottoa!
Varaa soittoaika OmaElisassa › /Häiriöilmoitus

Tai:  Omaelisa Tuki/Varaa soittoaika/Häiriöilmoitus

Omaelisassa:

Omaelisa Tuki>Viestit ja ilmoitukset>Asiakaspalvelun viestit

>Uusi viesti> Häiriöilmoitukset


Porkkana
Elisalainen
Forum|alt.badge.img+17
  • Elisalainen
  • Vastaus
  • July 15, 2025

Ulossoittoja tehdään se kaksi. Mikäli molemmat menee sen ongelman takia vastaajaan, niin silloin kannattaa jo soittaa itse meillepäin. Se myymälästä tehty "vikailmoitus" on ihan samanlainen soittari kuin sieltä nettisivujen kautta.

Mikäli mahdollista, kannattaa simmiä kokeilla tovi toisella luurilla.

Mikäli saa sen soittopyynnön jätettyä toiseen liittymään, että varmemmin tavoitetaan, vielä parempi.


  • Keskustelun aloittaja
  • Keskustelija
  • July 15, 2025

Kävin perjantaina Turuss Skanssin Elisa myymälässä. Asiakaspalvelija katsoi puhelimnei ja liittymäni ja ei löytänyt vikaa. Teki asiasta vikailmoituksen ja kertoi, että kohta tulee viesti puhelimeen.

 

Viesti tuli, jossa oli “Vastaamalla numerolla 2, otamme sinuun yhteyttä mahdollisimman pian. Vastaamalla 3, otamme sinuun yhteyttä arkisin klo 17 jälkeen, la-su kello 14 jälkeen. Vastasin tähän viestiin “2”. Tuli viesti, kiitos vastauksestasi.

 

Tämän jälkeen ei ole mitään kuulunut ja Oma Elisan vikailmoituksissa lukee, että minulla ei ole vikailmoituksia viimeisen 6 kuukauden ajalta.


Porkkana
Elisalainen
Forum|alt.badge.img+17
  • Elisalainen
  • July 15, 2025

Niin jos ne kaksi soittoyritystä on mennyt harakoille niin siihen se jää.

Kannattaa soittaa pikimiten itse häiriöilmoituksiin ja sitä ennen se toisella luurilla testaus on mahdollista niin auttaisi asiaa.

 


  • July 15, 2025

Kävin perjantaina Turuss Skanssin Elisa myymälässä. Asiakaspalvelija katsoi puhelimnei ja liittymäni ja ei löytänyt vikaa. Teki asiasta vikailmoituksen ja kertoi, että kohta tulee viesti puhelimeen.

 

Viesti tuli, jossa oli “Vastaamalla numerolla 2, otamme sinuun yhteyttä mahdollisimman pian. Vastaamalla 3, otamme sinuun yhteyttä arkisin klo 17 jälkeen, la-su kello 14 jälkeen. Vastasin tähän viestiin “2”. Tuli viesti, kiitos vastauksestasi.

 

Tämän jälkeen ei ole mitään kuulunut ja Oma Elisan vikailmoituksissa lukee, että minulla ei ole vikailmoituksia viimeisen 6 kuukauden ajalta.

Tee siellä OmaElisassa häiriöilmoitus ja sinne kunnon selostus, niin eiköhän selviä.

Ei tarvitse ainakaan  jonotella maksullisesti.