Vastattu

Reilua myyntiäkö

  • 17 September 2023
  • 5 kommenttia
  • 131 katselukerrat

Onkohan muille käynyt samalla tavalla, että myydään/ päivitetään kaupassa liittymä (”tää ei maksa mitään”) - nyt tuli sitten 7,99 e liittymän vaihdosta laskua ja Elisa viihdettäkin on laskutettu pari kuukautta. Että niin ”kannattava” ”tää ei maksa sulle mitään”. 

 

EDIT 18.9.2023 // Muokattu hieman otsikkoa. -Burnett

icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi LucasChristian 17 September 2023, 15:34

Katso alkuperäinen viesti

5 kommenttia

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +12

Onkohan muille käynyt samalla tavalla, että myydään/ päivitetään kaupassa liittymä (”tää ei maksa mitään”) - nyt tuli sitten 7,99 e liittymän vaihdosta laskua ja Elisa viihdettäkin on laskutettu pari kuukautta. Että niin ”kannattava” ”tää ei maksa sulle mitään”. 

Aina se näkyy laskulla, mutta jos luvattu ilmaiseksi niin silloin asiakaspalveluun yhteyttä niin hyvittää sen maksun. Näin olen itse aina tehnyt jos myymälässä tai myyntipisteessä luvattu päivitys ilmaiseksi. Toki joskus laittavat suoraan myymälässä tai myyntipisteessä sen hyvityksen.

Kiitos sulle asiallisesta vastauksesta. Olen yrittänyt surffailla Elisan sivuilla ja omaelisassa. Kysymys vielä: miten saan yhteyttä aspaan? Chatbot ei ymmärrä, ja kaikk itiöt vie q&a osioihin. Faceen ja x (Twitter), oli kyllä linkit - sekö on virallinen reitti reklamointiin? Laitoin siis messengerin kautta lopulta kun en löytänyt muutakaan reittiä

Käyttäjätaso 7

Kiitos sulle asiallisesta vastauksesta. Olen yrittänyt surffailla Elisan sivuilla ja omaelisassa. Kysymys vielä: miten saan yhteyttä aspaan? Chatbot ei ymmärrä, ja kaikk itiöt vie q&a osioihin. Faceen ja x (Twitter), oli kyllä linkit - sekö on virallinen reitti reklamointiin? Laitoin siis messengerin kautta lopulta kun en löytänyt muutakaan reittiä


https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteyslomake/

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +12

Kiitos sulle asiallisesta vastauksesta. Olen yrittänyt surffailla Elisan sivuilla ja omaelisassa. Kysymys vielä: miten saan yhteyttä aspaan? Chatbot ei ymmärrä, ja kaikk itiöt vie q&a osioihin. Faceen ja x (Twitter), oli kyllä linkit - sekö on virallinen reitti reklamointiin? Laitoin siis messengerin kautta lopulta kun en löytänyt muutakaan reittiä

Esimerkiksi kirjautumalla tosiaan sinne OmaElisaan ihan siis koneella tai puhelimella selaimella ja asiakaspalvelu kohdassa voit laittaa viestin. 

 

Toki voit sitten laittaa yhteydenottopyynnön myös https://elisa.fi/asiakaspalvelu/soittakaa-minulle/ jollet itse halua soittaa

Käyttäjätaso 7

Kiitos sulle asiallisesta vastauksesta. Olen yrittänyt surffailla Elisan sivuilla ja omaelisassa. Kysymys vielä: miten saan yhteyttä aspaan? Chatbot ei ymmärrä, ja kaikk itiöt vie q&a osioihin. Faceen ja x (Twitter), oli kyllä linkit - sekö on virallinen reitti reklamointiin? Laitoin siis messengerin kautta lopulta kun en löytänyt muutakaan reittiä

 

Omaelisa on oiva paikka laittaa viestiä.

Omaelisa /Asiakaspalvelu/Viestit ja ilmoitukset/Asiakaspalvelun viestit.

 

Vastaisen varalle:

Chatissa pääsee Botista helposti eroon:

Kirjoita viestikentään vaikka: Liittymä.

Käyt jollakin Botin ehdottamista sivuista ja heti takaisin.

Vastaat Botin kysymykseen: Oliko hyötyä: Ei.

Nyt pääset halutessasi asiakaspalvelijan pakeille.

 

Osallistu keskusteluun