Olen Kanadassa työmatkalla ja olen yrittänyt tilata yritykseni nimissä olevaan liittymään Reissunettiä. Olen lähettänyt kahteen kertaan viestin TILAA REISSU1 puhelimeen tulleen ohjeen mukaisesti, mutta en ole 36h sisään saanut kuittausta kumpaankaan viestiin, eli ilmeisesti palvelu ei ole kytkeytynyt päälle. Mistähän vika johtuu...
Reissunetin tilaus ei toimi
Vastauksen tähän kysymykseen jakoi matiaas
Kannattaa olla yhdeydessä Elisan yritysasiakaspalveluun. Itse ainakin laittaisin viestin tai soittaisin tuonne häiriöilmoituksiin, jos olisin vastaavassa tilanteessa. Henkilöasiakkaiden OmaElisan kautta tavoittaa vain “väärät ihmiset”.
Yhteystiedot:
Elisa Yritysasiakaspalvelu | Elisa Yrityksille > Kuuluvuus, häiriöt ja viat > Jätän viestin
Jos ei ole yrityksen tunnukset matkassa, voi viestin laittaa lomakkeella:
Anna yhteystietosi ilman kirjautumista
JATKAN KIRJAUTUMATTA
Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.
Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.
Liity OmaYhteisöön
Onko sinulla jo tunnus? Kirjaudu sisään
Tervetuloa OmaYhteisöön!
Eikö sinulla ole vielä tunnusta? Luo OmaYhteisö-tunnus
ELISAN TYÖNTEKIJÖIDEN KIRJAUTUMINEN KIRJAUDU TAI REKISTERÖIDY ELISA TUNNUKSELLA
Anna OmaYhteisö-tunnuksesi tai sähköpostiosoitteesi, niin lähetämme sinulle sähköpostitse ohjeet salasanan palauttamiseksi
