Skip to main content
Vastaus

Reissunetin tilaus ei toimi

  • April 2, 2022
  • 3 kommenttia
  • 703 katselukerrat

  • Tiedonhaluinen

Olen Kanadassa työmatkalla ja olen yrittänyt tilata yritykseni nimissä olevaan liittymään Reissunettiä. Olen lähettänyt kahteen kertaan viestin TILAA REISSU1 puhelimeen tulleen ohjeen mukaisesti, mutta en ole 36h sisään saanut kuittausta kumpaankaan viestiin, eli ilmeisesti palvelu ei ole kytkeytynyt päälle. Mistähän vika johtuu...

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi matiaas

Kannattaa olla yhdeydessä Elisan yritysasiakaspalveluun. Itse ainakin laittaisin viestin tai soittaisin tuonne häiriöilmoituksiin, jos olisin vastaavassa tilanteessa. Henkilöasiakkaiden OmaElisan kautta tavoittaa vain “väärät ihmiset”.

Yhteystiedot:
Elisa Yritysasiakaspalvelu | Elisa Yrityksille > Kuuluvuus, häiriöt ja viat > Jätän viestin
 

Jos ei ole yrityksen tunnukset matkassa, voi viestin laittaa lomakkeella:

Anna yhteystietosi ilman kirjautumista

JATKAN KIRJAUTUMATTA

 

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

3 kommenttia

  • April 3, 2022

Jos mahdollista, niin kysäise:

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/ Chattaa OmaElisassa

Tai

OmaElisa/Asiakaspalvelu/Chat

Chatti avoinna Sunnuntainakin 9-17.

Jos on Botti, niin vähän odottelua ja fyysinenkin henkilö ilmestyy.

 

 

 


matiaas
Forum|alt.badge.img+3
  • Entinen elisalainen
  • Vastaus
  • April 3, 2022

Kannattaa olla yhdeydessä Elisan yritysasiakaspalveluun. Itse ainakin laittaisin viestin tai soittaisin tuonne häiriöilmoituksiin, jos olisin vastaavassa tilanteessa. Henkilöasiakkaiden OmaElisan kautta tavoittaa vain “väärät ihmiset”.

Yhteystiedot:
Elisa Yritysasiakaspalvelu | Elisa Yrityksille > Kuuluvuus, häiriöt ja viat > Jätän viestin
 

Jos ei ole yrityksen tunnukset matkassa, voi viestin laittaa lomakkeella:

Anna yhteystietosi ilman kirjautumista

JATKAN KIRJAUTUMATTA

 


matiaas
Forum|alt.badge.img+3
  • Entinen elisalainen
  • April 3, 2022

Jos liittymä näkyy henkilökohtaisessa OmaElisassa, silloin vinkki 1 ennen mua oli pätevämpi. Muuten yritysliittymät tosiaan ovat yleensä yrityspuolen liittymiä ja siellä oma aspa. 🙂