reklamaatio

  • 30 August 2022
  • 2 kommenttia
  • 154 katselukerrat

Hei,

Palaute asiakaspalvelusta ja toivoisin, että esihenkilö vastaisi tai olisi yhteydessä. Asia on niin että mun anopille yritän tehdä numeronsiirtoa DNA:lta. To 18.8 tein Elisan kanssa sopimuksen, mutta sieltä tuli koko ajan viestiä, että määräaikaisuuden vuoksi ei voida tehdä siirtoa. Soitin to 25.8 DNA:lle ja luvattiin että määräaikaisuus päättyy 28.8. Kerroin asiasta Elisan asiakaspalveluun hän sanoi että numeronsiirto tapahtuu to 30.8, mutta se ei tapahtunut! Olin taas yhteydessä molempiin operaattoreihin ja sanottiin, että numeronsiirto tapahtuu kun 8 arkipäivää (n.viikko) menee.

Vaadin soittotallenteen torstain puhelusta, miksi myyjä lupasi niin, mutta menee takapuolen kautta koko asia. 

 

Yst.terveis Yulia

Snouppi 1 vuosi sitten

Hei @Asiakaspalaute ja tervetuloa OmaYhteisöön!

Voi ei! Ei kuulosta menneen nappiin tämä. Laittaisitko viestiä @OmaYhteisö-tiimi:lle, että saadaan asiaa käytyä läpi tarkemmin. 🙏

Katso alkuperäinen viesti

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

2 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +18

Jotta saat soittotallenteen, sun pitää tehdä poliisille rikosilmoitus. Muulla tapaa soittotallenteita ei saa.

 

Tai vaihtoehtoisesti voit vain odottaa että numero siirtyy.

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +15

Hei @Asiakaspalaute ja tervetuloa OmaYhteisöön!

Voi ei! Ei kuulosta menneen nappiin tämä. Laittaisitko viestiä @OmaYhteisö-tiimi:lle, että saadaan asiaa käytyä läpi tarkemmin. 🙏