Vastattu

Samsung A72 ja nettiyhteyden katkeaminen jatkuvasti

  • 28 huhtikuu 2021
  • 8 kommenttia
  • 143 katselukerrat

Onko vika asetuksissa, liittymässä vai puhelimessa? Esim, avattu nettiradio kuuluu max, 3 min ja sammuu sen jälkeen. Liittymä on 200m ja puhelin viikon vanha.

Edellisen operaattorin liittymällä radio toimi moiteettomasti ja puhelimena oli A70.

icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Ilkka 66 4 toukokuu 2021, 18:00

Miksi kaikki tyrkyttää huoltoa? Harvoin näissä mitään vikaa on, eikä ollut nyttenkään.

Otin yhteyttä valmistajaan ja vika/syy löytyi heti. 

Akun asetuksista piti antaa lupa taustaohjelmalle.

Katso alkuperäinen viesti

8 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3

Olisivatkohan puhelimen virransäästöasetukset liian tiukalla?

Olisivatkohan puhelimen virransäästöasetukset liian tiukalla?

Virransäästöä erikseen ei ole päällä ollenkaan.

Käyttäjätaso 5

Onko vika asetuksissa, liittymässä vai puhelimessa? Esim, avattu nettiradio kuuluu max, 3 min ja sammuu sen jälkeen. Liittymä on 200m ja puhelin viikon vanha.

Edellisen operaattorin liittymällä radio toimi moiteettomasti ja puhelimena oli A70.

Moi @Ilkka 66 ja tervetuloa OmaYhteisöön! :grinning:  Onpas nyt kummallisen ikävä ongelma tuossa nettiradiossa. Jos käytössä on 200M netillä varustettu Huoleton liittymä niin ei meidän puolesta kyllä pitäisi korkkia kuunteluun tulla. 

 

Kun tuo yhteys katkeaa niin oletko huomioinut, että muuttuuko ruudun yläreunassa olevat signaalipalkit tai verkkotunniste? (4G → H+ tms.)

Aivan sama mistä koittaa kuunnella. Supla, livetaajuus.fi tai radiot.fi. yhtä hyvin toimii kaikissa.

Palkkeja en ole pystynyt seuraamaan ajaessa.

 

Aivan sama mistä koittaa kuunnella. Supla, livetaajuus.fi tai radiot.fi. yhtä hyvin toimii kaikissa.

Palkkeja en ole pystynyt seuraamaan ajaessa.

 

Kokeilin tässä kotioloissa niin signaalipalkkeja ei ole kuin 1-2 ja kun radio sammuu niin ei yhtäkään.

 

Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki +2

Tuo signaalipalkkien katoaminen viittaisi siihen että puhelimessa voi olla vikaa ellei siellä kotioloissa matkapuhelinverkossa sattumalta ole ollut samaan aikaan vikaa. Ehkä kannattaisi lähettää puhelin huoltoon.

Käyttäjätaso 5

Jos puhelimen uudelleenkäynnistys ja/tai lentotilassa käyttäminen ei auta, niin pystyisitkö kokeilemaan SIM-kortin varmuuden vuoksi johonkin toiseen puhelimeen (joko omaan vanhaan tai vaikka perheenjäsenen tai tutun puhelimeen, jos voit ihan hetkeksi lainata testiä varten) ja testaamaan nettiradioiden toimivuuden toisella luurilla? Jos ongelma seuraa SIM-korttia niin pitää tutkailla sitten sekä sitä itse korttia, liittymää että verkkoa tarkemmin, mutta jos ongelma jää tuohon puhelimeen siinä voi tosissaan olla jotain vikaa ja sitten pitää harkita huoltoa :thinking:

Miksi kaikki tyrkyttää huoltoa? Harvoin näissä mitään vikaa on, eikä ollut nyttenkään.

Otin yhteyttä valmistajaan ja vika/syy löytyi heti. 

Akun asetuksista piti antaa lupa taustaohjelmalle.

Osallistu keskusteluun