Saunalahti Huoleton 5G 300M, miksi lasku on kuukausimaksua isompi?

  • 9 February 2023
  • 9 kommenttia
  • 190 katselukerrat

Hei!

Tänään tulleessa laskussa sopimukseni maksu on 33,40 €, vaikka pitäsi olla 29,90 € , miksi?

 

Terveisin Anne, numero xxxxxxxxx

 

EDIT 9.2.2023 // poistettu puhelinnumero viestistä -Anspandeemus
EDIT 10.2.2023 // muokattu otsikkoa kuvaavammaksi -draakki

Anspandeemus 1 vuosi sitten

Ketjussa ei ole enää yksilöiviä tunnistetietoja (poistettu puh.nr), niin ketju voidaan jättää auki. Ketjussa on hyviä kommenteja, mitä kannattaa tarkistaa jos laskusta nousee kysyttävää. Täältä löytyy myös kattavasti laskuihin liittyvää asiaa:

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/laskutus-maksaminen/laskun-loppusumma/


Laskuasioissa suosittelen olemaan yhteydessä Elisan asiakaspalveluun:

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/

Katso alkuperäinen viesti

9 kommenttia

Käyttäjätaso 7
  1. jos vielä pystyt, muokkaa viestiäsi ja poista puhelinnumero näkyvistä (kolme pistettä ->muokkaa). Oikea paikka näille tiedoille on profiilin asetuksissa. Tämä on julkinen palsta, eikä tänne kannata kirjoittaa mitään henkilökohtaisia tietoja.
  2. mitä laskussa lukee laskutusperusteista?
Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +12

Hei!

Tänään tulleessa laskussa sopimukseni maksu on 33,40 €, vaikka pitäsi olla 29,90 € , miksi?

 

Terveisin Anne, numero xxxxxxxxx

 

EDIT: Poistettu puhelinnumero viestistä

Katso laskuerittely tarkkaan, että onko mitään esim. liittymän avausmaksua tai liittymätyypin muutosmaksua

Ei ole!

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +12

Ei ole!

Soittanut maksullisiin numeroihin 010, 0100, 020, 0200, 029, 075, 0600, 0700 jne jos siis laskusi loppusumma on yhteensä tuon 33,40€ tai sitten laittanut viestejä joihinkin maksullisiin palvelunumeroihin eli 17, 16 jne alkuisiin

Mielestäni en ole soittanut enkä laittanut viestiä. Katson seuraavan laskun onko se oikein. 

Pyydän poistamaan tämän keskustelun  Kiitos!

Käyttäjätaso 7

Mielestäni en ole soittanut enkä laittanut viestiä. Katson seuraavan laskun onko se oikein. 

Pyydän poistamaan tämän keskustelun  Kiitos!

Älä vielä luovuta.

Ota yhteyttä:

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/

Chat. (Botti häipyy, kun vaan useammin yrittää)

Soittakaa minulle.

Asiakaspalvelupuhelu:

010 190 240 (mpm/pvm)

Somessakin:

Arkisin klo 8-21 ja viikonloppuisin klo 9-21.

Lähetä viesti Facebookissa 
Lähetä viesti Twitterissä

Omaelisassakin voi viestitellä:

Omaelisa/ Asiakaspalvelu/Viestit ja ilmoitukset/Asiakaspalvelun viestit.

Saat asian selväksi tuota pikaa.

 

Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki +9

Ketjussa ei ole enää yksilöiviä tunnistetietoja (poistettu puh.nr), niin ketju voidaan jättää auki. Ketjussa on hyviä kommenteja, mitä kannattaa tarkistaa jos laskusta nousee kysyttävää. Täältä löytyy myös kattavasti laskuihin liittyvää asiaa:

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/laskutus-maksaminen/laskun-loppusumma/


Laskuasioissa suosittelen olemaan yhteydessä Elisan asiakaspalveluun:

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/

Käyttäjätaso 7

Mielestäni en ole soittanut enkä laittanut viestiä. Katson seuraavan laskun onko se oikein.

Mitä jos lukisit ensin nyt tämän jo hallussasi olevan laskun sisällön. Siinä on ihan selvästi sanottuna, mikä on kuukausimaksu ja mitä muita juttuja (puheluita, viestejä) velotetaan.

Jos kuukausimaksu on mielestäsi väärin, ota yhteys asiakaspalveluun.

Otan yhteyttä asiakaspalveluun. Kiitos viesteistä ja hyvää jatkoa!

Osallistu keskusteluun