Skip to main content
Vastattu

Saunalahti Huoleton Premium 200M edun päättyminen

  • 1. tammikuuta 2022
  • 7 kommenttia
  • 4828 katselukerrat

Hei,

tarjous ko. liittymään päättyy 2.1.2022,  mitä maksaa jos tällä samalla jatkaa ?
 

EDIT: Poistettu yksityisiä tietoja postauksesta -Lautturi

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Lautturi

LucasChristian kirjoitti:
APela kirjoitti:

Moi,   keneltä kysyn tarjousta Asiakaspalvelusta vai käynkö elisan myymlässä?

A-P

 

Voit ihan myymälästä tai asiakaspalvelusta kysyä chatin kautta, soittamalla tai jättämällä soittopyynnön tai jopa soittamalla ilmaiseen myyntipalveluun

Etuasiat hoituu tarvittaessa OmaElisa palvelusta, asiakaspalvelusta tai voi tosiaan kysellä myöskin esimerkiksi chatin kautta 😊

Katso alkuperäinen viesti
Oliko tästä hyötyä?

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

7 kommenttia

Forum|alt.badge.img+12
  • OmaYhteisön luottojäsen
  • 569 kommenttia
  • 1. tammikuuta 2022
APela kirjoitti:

Hei,

tarjous ko. liittymään päättyy 2.1.2022,  mitä maksaa jos tällä samalla jatkaa ?
 

EDIT: Poistettu yksityisiä tietoja postauksesta -Lautturi

Kannattaa kyllä pyytää uutta tarjousta.

Sivun https://elisa.fi/liittymahinnasto/ mukaan normaalisti ko. liittymätyyppi maksaa 31,90€/kk


  • Keskustelun aloittaja
  • Tulokas
  • 1 kommentti
  • 2. tammikuuta 2022

Moi,   keneltä kysyn tarjousta Asiakaspalvelusta vai käynkö elisan myymlässä?

A-P

 


tontze
Forum|alt.badge.img+18
  • Superstara
  • 2110 kommenttia
  • 2. tammikuuta 2022

Moi, älä jaa tietojasi julkiselle foorumille @APela 


Forum|alt.badge.img+12
  • OmaYhteisön luottojäsen
  • 569 kommenttia
  • 2. tammikuuta 2022
APela kirjoitti:

Moi,   keneltä kysyn tarjousta Asiakaspalvelusta vai käynkö elisan myymlässä?

A-P

 

Voit ihan myymälästä tai asiakaspalvelusta kysyä chatin kautta, soittamalla tai jättämällä soittopyynnön tai jopa soittamalla ilmaiseen myyntipalveluun. Myös ehkä täältä jos laitat viestiä @OmaYhteisö-tiimille.


Lautturi
Elisalainen
Forum|alt.badge.img+12
  • Elisalainen
  • 992 kommenttia
  • Vastaus
  • 3. tammikuuta 2022
LucasChristian kirjoitti:
APela kirjoitti:

Moi,   keneltä kysyn tarjousta Asiakaspalvelusta vai käynkö elisan myymlässä?

A-P

 

Voit ihan myymälästä tai asiakaspalvelusta kysyä chatin kautta, soittamalla tai jättämällä soittopyynnön tai jopa soittamalla ilmaiseen myyntipalveluun

Etuasiat hoituu tarvittaessa OmaElisa palvelusta, asiakaspalvelusta tai voi tosiaan kysellä myöskin esimerkiksi chatin kautta 😊


Forum|alt.badge.img
  • Älyniekka
  • 474 kommenttia
  • 4. tammikuuta 2022

@APela 

Joskus harvoin Elisa itse jatkaa sopimusta kohtuullisella hinnalla. Mutta oman kokemuksen mukaan paras on selata netistä Winback-keskusteluista tarjouksia joita muut saaneet. Niissä myös lukee konstit ja osa voi vaatia esim. numeronsiirron tekemistä. Samalla kun kyseisiä keskusteluja lukee, pääsee ajantasalle myös muidenkin hinnastoista.

 

Ensitöikseen itse tarkistaisin laskulta, että paljonko dataa, puhetta jne. kulunut. Laskisin, että tarviiko rajatonta liittymää vai olisiko halvempi joku muu liittymätyyppi. Puhelimeen riittää 10M netti HD-videoille ja 25M 4k-videoille ja jos videoita ei juuri puhelimella katso tai puhelin on lähes aina WiFi:ssä niin kannattaa katsoa myös globetel:in ja MOI:in tarjontaa.

Nopeampi netti puhelimessa ei automaattisesti tarkoita lisää todellista nopeutta. Nopeus kannattaa testata ja samoin kuuluvuudetkin ovat erilaisia eri operaattoreilla (Elisa, DNA, Telia).


  • Keskustelija
  • 3 kommenttia
  • 12. helmikuuta 2022

jos liitymä päättymässä ja haluu kunnon tarjouksen ON ENSIN KÄYTÄVÄ TEKEMÄSSÄ SOPIMUS TOISELLE OPERAATOSILLE, ( 14 vrk peruutus oikeus) niin siten tulee uusia liitymä tarjouksia textiviestinä.

tää on elisan taholta tosi huono tapa. liikeeseen ei kannata mennä,oma elisan sivuilta liitymän vaihto tarjoukset on suoranaista kalasteluu.