Skip to main content
Vastaus

SIM-kortin aktivointi ei onnistu?

  • April 14, 2023
  • 4 kommenttia
  • 385 katselukerrat

vanhan numeron vaihto simmin ja omaelisan liittymä simmeissä ei ole kyseistä korttia siis puhelin numeroa kortin sarjanumeroa.ex dnan simmit palautettu dnalle . eli aktivoitia en saa kun ei ole kiännyssä ereltävää simmiä .eikä toimi kuin sähköposti. simmi kännyssä vain ilimoitus viallinen simm hakee elisaa ..muttei hyväksy simmiä se aktivointi. ei oo kuin100km päässä myymälä.netti olisi järkevin ei linja autoo saati omaa taksilla turhan kallista..onko apua muillakin voi olla sama onkelma,

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Kimblez

vanhan numeron vaihto simmin ja omaelisan liittymä simmeissä ei ole kyseistä korttia siis puhelin numeroa kortin sarjanumeroa.ex dnan simmit palautettu dnalle . eli aktivoitia en saa kun ei ole kiännyssä ereltävää simmiä .eikä toimi kuin sähköposti. simmi kännyssä vain ilimoitus viallinen simm hakee elisaa ..muttei hyväksy simmiä se aktivointi. ei oo kuin100km päässä myymälä.netti olisi järkevin ei linja autoo saati omaa taksilla turhan kallista..onko apua muillakin voi olla sama onkelma,

Asiahan hoituu hyvinkin asiakaspalvelussa.

Ota vaan yhteyttä:

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/

Soittakaa minulle:

Arkisin klo 8-18 soitamme sinulle mahdollisimman pian, kuitenkin viimeistään kahden tunnin kuluessa.

Asiakaspalvelupuhelu:

010 190 240 (mpm/pvm) Avoinna ma-pe klo 8-18.

Chattaa OmaElisassa  ma-pe 8-21 ja la-su 9-17.

Lähetä viesti Facebookissa  Arkisin 8-21 ja viikonloppuisin 9-21.

Lähetä viesti Twitterissä  Arkisin 8-21 ja viikonloppuisin 9-21.

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

4 kommenttia

  • Vastaus
  • April 14, 2023

vanhan numeron vaihto simmin ja omaelisan liittymä simmeissä ei ole kyseistä korttia siis puhelin numeroa kortin sarjanumeroa.ex dnan simmit palautettu dnalle . eli aktivoitia en saa kun ei ole kiännyssä ereltävää simmiä .eikä toimi kuin sähköposti. simmi kännyssä vain ilimoitus viallinen simm hakee elisaa ..muttei hyväksy simmiä se aktivointi. ei oo kuin100km päässä myymälä.netti olisi järkevin ei linja autoo saati omaa taksilla turhan kallista..onko apua muillakin voi olla sama onkelma,

Asiahan hoituu hyvinkin asiakaspalvelussa.

Ota vaan yhteyttä:

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/

Soittakaa minulle:

Arkisin klo 8-18 soitamme sinulle mahdollisimman pian, kuitenkin viimeistään kahden tunnin kuluessa.

Asiakaspalvelupuhelu:

010 190 240 (mpm/pvm) Avoinna ma-pe klo 8-18.

Chattaa OmaElisassa  ma-pe 8-21 ja la-su 9-17.

Lähetä viesti Facebookissa  Arkisin 8-21 ja viikonloppuisin 9-21.

Lähetä viesti Twitterissä  Arkisin 8-21 ja viikonloppuisin 9-21.


Porkkana
Elisalainen
Forum|alt.badge.img+17
  • Elisalainen
  • April 14, 2023

Siis onko netti, omaelisa ja joku liittymäsopimus siellä? Voi sieltä tilata postitse uutta simmiä kotio jonka sitten itse aktivoi käyttöön.


tontze
Forum|alt.badge.img+19
  • Superstara
  • April 15, 2023

Siis onko netti, omaelisa ja joku liittymäsopimus siellä? Voi sieltä tilata postitse uutta simmiä kotio jonka sitten itse aktivoi käyttöön.

Saako rahat simmistä takaisin jos on ollut viallinen simmi ? Ei kai sitä ilmaiseksi voi tilata ?


Porkkana
Elisalainen
Forum|alt.badge.img+17
  • Elisalainen
  • April 15, 2023

Tilaaminen ja simmin toimitus ei maksa. Aktivointi sitten maksaa. 

Vikatilanteissa on voitu näitä aktivointimaksuja tapauskohtaisesti hyvittää.