Vastattu

SIM-kortin PIN ei toimi, missä vika?

  • 20 October 2022
  • 2 kommenttia
  • 119 katselukerrat

Hei! Olen juuri vaihtamassa puhelintani uuteen, jolloin vaihdan myös sim korttini. Yllätyksekseni mikään sim-kortin pin koodeista ei toiminut, pyysi puk koodia, syötin vuorotellen 2 eri puk koodia jotka oma elisa sovelluksessa olivat, mutta ei silti päästä sisään? mistä mahtaa olla kyse? 

EDIT: 21.10.2022 // Muutettu otsikko kuvaavammaksi. - Snouppi

icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Kimblez 20 October 2022, 20:52

Katso alkuperäinen viesti

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

2 kommenttia

Käyttäjätaso 7

Ota yhteyttä heti aamu kahdeksalta:

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/

Chat. (Botti häipyy, kun vaan useammin yrittää)

Soittakaa minulle.

Asiakaspalvelupuhelu:

010 190 240 (mpm/pvm)

Saat asian kuntoon.

 

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +15

Moi @Roosa Kiuru ja tervetuloa OmaYhteisöön!

Kimblezin neuvoilla toimimalla saakin nopeimman avun! Oliko asia jo ratkennut? Epäilen tekstin perusteella, että olisiko puhelimessa ollut kortti joka ei ole vielä aktivoitu käyttöön ja tämän vuoksi OmaElisa ei ole tarjonnut oikeita koodeja. 🤔 Jos tilanne on vielä päällä, niin suosittelen toimimaan Kimblezin neuvoilla. 👍