Miksi simm-kortti tulisi vaihtaa, kun se toimii moitteetta? Elisa lähetti tekstiviestin jossa sanotaan simm-kortin olevan iäkäs ja se vaihdetaan uuteen veloituksetta. Kuitenkaan saman haltijan muita simm-kortteja ei kehotettu vaihtamaan vaikka ne on samaan aikaan hankittu, myös puhelimet joissa simmit on ovat saman ikäisiä ja mallisia. Voinko tekstiviestiin vedoten vaihtaa veloituksetta kaikkien hallussani olevien liittymien simmit myös veloituksetta?
Sim-kortin vaihto veloituksetta
Vastauksen tähän kysymykseen jakoi draakki
Tuli sama viesti. Tilasin kortin. Vähän väliä palkit pimeänä. Puhelin( karvahattu) ilmoittaa: Ei sim-korttia.
5G-tä vissiin hamuaa. Uutuuden viehätystä. Ei ollut vanhassa moisia oikkuja.
Jos ![]()
Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.
Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.
Liity OmaYhteisöön
Onko sinulla jo tunnus? Kirjaudu sisään
Tervetuloa OmaYhteisöön!
Eikö sinulla ole vielä tunnusta? Luo OmaYhteisö-tunnus
ELISAN TYÖNTEKIJÖIDEN KIRJAUTUMINEN KIRJAUDU TAI REKISTERÖIDY ELISA TUNNUKSELLA
Anna OmaYhteisö-tunnuksesi tai sähköpostiosoitteesi, niin lähetämme sinulle sähköpostitse ohjeet salasanan palauttamiseksi


