Skip to main content

Hei, tilasin 18.8 sim kortin eikä sitä ole saapunut vieläkään. Oletteko kenties unohtaneet postittaa sen minulle? Tarvitsin sen mahdollisimman pian.

 

T. Taru

XXX

Liittymän nro 

+358XXX

 

EDIT: 4.9.2023 // Muokattu henkilökohtaiset tiedot pois -Snouppi

Hei, tilasin 18.8 sim kortin eikä sitä ole saapunut vieläkään. Oletteko kenties unohtaneet postittaa sen minulle? Tarvitsin sen mahdollisimman pian.

 

 

Tämä on julkinen paikka. Älä laita henkilötietoja näkyviin.

Voit poistaa henkilötietosi viestistä klikkaamalla kolmea pistettä

viestialueen oikealla alhaalla. Valitse: muokkaa.

( Tunnin verran aikaa viestin kirjoittamisesta)

Sim-kortin saa Elisan myymälöistäkin:

Ote Elisan sivulta:

“Voit halutessasi noutaa SIM-kortin Elisan myymälästä tai myyntipisteestä?

Ota yhteyttä asiakaspalveluun:

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/

ChattaaOmaelisassa  ma-pe 8-21 ja la-su 9-17.

Lähetä viesti Facebookissa  Arkisin 8-21 ja viikonloppuisinkin 9-21.
Lähetä viesti Twitterissä  Arkisin 8-21 ja viikonloppuisinkin 9-21.

Soittakaa minulle

Asiakaspalvelupuhelu:

010 190 240 (mpm/pvm)​

Omaelisassakin voi viestitellä:

Omaelisa/ Asiakaspalvelu/Viestit ja ilmoitukset/Asiakaspalvelun viestit.


Suosittelen olemaan yhteydessä asiakaspalveluun, niin saadaan tuo tarkistettua. Toki jos sinulla on myymälä lähellä, niin voit noutaa kortin myös sieltä ja tämä on nopein tie! 🙏 Lisäksi tervetuloa OmaYhteisöön @TaruTolvanen! 🔥


Hei, tilasin 18.8 sim kortin eikä sitä ole saapunut vieläkään. Oletteko kenties unohtaneet postittaa sen minulle? Tarvitsin sen mahdollisimman pian.

 

T. Taru

XXX

Liittymän nro 

+358XXX

 

EDIT: 4.9.2023 // Muokattu henkilökohtaiset tiedot pois -Snouppi

Postin kulussa todennäköisesti hävinnyt. Postiinhan ei voi muutenkaan luottaa❗️

Mieluummin hakisi myymälästä sim-kortin.


Osallistu keskusteluun