SIM-kortti ei toimi
Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Mits
Jos kaikki on kokeiltu eikä siltikään kortti pelitä niin ripein tapa selvittää asia on soittamalla vikapalveluun vaikka kaverin puhelimesta. Numero on 010190240. Meillekin voi laittaa yksityisviestiä (elisa.to/viestipalstatiimille) mutta tätä kautta selvityksessä voi nyt venähtää jopa alkuviikkoon.
OmaElisan asiakaspalvelu- välilehdeltä voi lähettää viestin asiakaspalveluun myös tarvittaessa.
Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.
Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.
Liity OmaYhteisöön
Onko sinulla jo tunnus? Kirjaudu sisään
Tervetuloa OmaYhteisöön!
Eikö sinulla ole vielä tunnusta? Luo OmaYhteisö-tunnus
Kirjaudu tai rekisteröidy Elisa Tunnuksella
Anna OmaYhteisö-tunnuksesi tai sähköpostiosoitteesi, niin lähetämme sinulle sähköpostitse ohjeet salasanan palauttamiseksi