Vastattu

SIM-kortti ei toimi

  • 3 September 2016
  • 6 kommenttia
  • 2639 katselukerrat

Aktvioin uuden SIM-korttini uuteen puhelimeen, mutta en vieläkään pysty soittamaan puheluita. Yritin lähettää viestiä Omaelisan kautta mutta siellä ei pysty edes lähettämään viestiä asiakaspalveluun. Koitan hakea verkkoa manuaalisesti, mutta sekin tuntuu olevan umpikuja.
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Mits 3 September 2016, 14:22

Katso alkuperäinen viesti

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

6 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
Aktvioin uuden SIM-korttini uuteen puhelimeen, mutta en vieläkään pysty soittamaan puheluita.

Missä sinä tämän SIM-korttisi "rekisteröit"? Tuliko kortti esim. postitse, vai tekikö kenties joku sinun puolestasi tuon sinun korttisi aktivoinnin?

Missä sinä tämän SIM-korttisi "rekisteröit"? Tuliko kortti esim. postitse, vai tekikö kenties joku sinun puolestasi tuon sinun korttisi aktivoinnin?


Kortti tuli postitse
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
Suoritit siis aktivoinnin OmaElisassa ja kortti ei siitä huolimatta lähtenyt toimimaan? Ensialkuun kannattaa kokeilla puhelimen uudelleen käynnistystä. Jos tästä ei ole apua niin verkkoa voisi kokeilla hakea manuaalisesti. Onko puhelimessasi ennen toiminut Elisan kortti? Toimiiko kortti toisessa puhelimessa?


Jos kaikki on kokeiltu eikä siltikään kortti pelitä niin ripein tapa selvittää asia on soittamalla vikapalveluun vaikka kaverin puhelimesta. Numero on 010190240. Meillekin voi laittaa yksityisviestiä (elisa.to/viestipalstatiimille) mutta tätä kautta selvityksessä voi nyt venähtää jopa alkuviikkoon.

OmaElisan asiakaspalvelu- välilehdeltä voi lähettää viestin asiakaspalveluun myös tarvittaessa.
OmaElisan asiakaspalvelu- välilehdeltä voi lähettää viestin asiakaspalveluun myös tarvittaessa.

Kuten aikaisemmin mainitsin, omaelisan asiakaspalvelu-välilehti ei edes yritä toimia.



Kiitos kuitenkin.
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
Jos aiot jättää yhteydenoton asiakaspalveluun tekemättä, ja kaipaat vielä tätä kautta ohjeita, niin aloita vastaamalla sinulle esitettyihin kysymyksiin. Tällä hetkellä tuosta sinun "kortin rekisteröimisestä puhelimeen" ei vielä voi oikein päätellä mitään. Tai ei ilmeisesti ainakaan mitään sellaista, jota sinä olet sanoillasi tarkoittanut..

Mitä esimerkiksi tarkoitat jo sillä, kun sanot että "koitan hakea verkkoa manuaalisesti, mutta sekin tuntuu olevan umpikuja"?
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
Yksityisviestillä tätä jonkin verran puitiinkin ja näyttää, ettei korttia ole aktivoitu. Joten uus yritys sen suhteen OmaElisassa tai aspan kanssa puhelimitse niin kyllä lähtee pelittämään. 🙂