Skip to main content
Vastattu

SIM-kortti ei toimi

  • 3 September 2016
  • 6 kommenttia
  • 2663 katselukerrat

  • Tulokas
  • 2 kommenttia
Aktvioin uuden SIM-korttini uuteen puhelimeen, mutta en vieläkään pysty soittamaan puheluita. Yritin lähettää viestiä Omaelisan kautta mutta siellä ei pysty edes lähettämään viestiä asiakaspalveluun. Koitan hakea verkkoa manuaalisesti, mutta sekin tuntuu olevan umpikuja.

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Mits

Suoritit siis aktivoinnin OmaElisassa ja kortti ei siitä huolimatta lähtenyt toimimaan? Ensialkuun kannattaa kokeilla puhelimen uudelleen käynnistystä. Jos tästä ei ole apua niin verkkoa voisi kokeilla hakea manuaalisesti. Onko puhelimessasi ennen toiminut Elisan kortti? Toimiiko kortti toisessa puhelimessa?


Jos kaikki on kokeiltu eikä siltikään kortti pelitä niin ripein tapa selvittää asia on soittamalla vikapalveluun vaikka kaverin puhelimesta. Numero on 010190240. Meillekin voi laittaa yksityisviestiä (elisa.to/viestipalstatiimille) mutta tätä kautta selvityksessä voi nyt venähtää jopa alkuviikkoon.

OmaElisan asiakaspalvelu- välilehdeltä voi lähettää viestin asiakaspalveluun myös tarvittaessa.
Katso alkuperäinen viesti
Oliko tästä hyötyä?

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

6 kommenttia

Piampi
Forum|alt.badge.img+3
  • Superstara
  • 1627 kommenttia
  • 3. syyskuuta 2016
Esby kirjoitti:
Aktvioin uuden SIM-korttini uuteen puhelimeen, mutta en vieläkään pysty soittamaan puheluita.


Missä sinä tämän SIM-korttisi "rekisteröit"? Tuliko kortti esim. postitse, vai tekikö kenties joku sinun puolestasi tuon sinun korttisi aktivoinnin?

  • Keskustelun aloittaja
  • Tulokas
  • 2 kommenttia
  • 3. syyskuuta 2016
Piampi kirjoitti:

Missä sinä tämän SIM-korttisi "rekisteröit"? Tuliko kortti esim. postitse, vai tekikö kenties joku sinun puolestasi tuon sinun korttisi aktivoinnin?


Kortti tuli postitse

Forum|alt.badge.img+3
  • Entinen elisalainen
  • 3453 kommenttia
  • Vastaus
  • 3. syyskuuta 2016
Suoritit siis aktivoinnin OmaElisassa ja kortti ei siitä huolimatta lähtenyt toimimaan? Ensialkuun kannattaa kokeilla puhelimen uudelleen käynnistystä. Jos tästä ei ole apua niin verkkoa voisi kokeilla hakea manuaalisesti. Onko puhelimessasi ennen toiminut Elisan kortti? Toimiiko kortti toisessa puhelimessa?


Jos kaikki on kokeiltu eikä siltikään kortti pelitä niin ripein tapa selvittää asia on soittamalla vikapalveluun vaikka kaverin puhelimesta. Numero on 010190240. Meillekin voi laittaa yksityisviestiä (elisa.to/viestipalstatiimille) mutta tätä kautta selvityksessä voi nyt venähtää jopa alkuviikkoon.

OmaElisan asiakaspalvelu- välilehdeltä voi lähettää viestin asiakaspalveluun myös tarvittaessa.

  • Keskustelun aloittaja
  • Tulokas
  • 2 kommenttia
  • 3. syyskuuta 2016
Mits kirjoitti:
OmaElisan asiakaspalvelu- välilehdeltä voi lähettää viestin asiakaspalveluun myös tarvittaessa.


Kuten aikaisemmin mainitsin, omaelisan asiakaspalvelu-välilehti ei edes yritä toimia.



Kiitos kuitenkin.

Piampi
Forum|alt.badge.img+3
  • Superstara
  • 1627 kommenttia
  • 4. syyskuuta 2016
Jos aiot jättää yhteydenoton asiakaspalveluun tekemättä, ja kaipaat vielä tätä kautta ohjeita, niin aloita vastaamalla sinulle esitettyihin kysymyksiin. Tällä hetkellä tuosta sinun "kortin rekisteröimisestä puhelimeen" ei vielä voi oikein päätellä mitään. Tai ei ilmeisesti ainakaan mitään sellaista, jota sinä olet sanoillasi tarkoittanut..

Mitä esimerkiksi tarkoitat jo sillä, kun sanot että "koitan hakea verkkoa manuaalisesti, mutta sekin tuntuu olevan umpikuja"?

Forum|alt.badge.img+3
  • Entinen elisalainen
  • 3453 kommenttia
  • 5. syyskuuta 2016
Yksityisviestillä tätä jonkin verran puitiinkin ja näyttää, ettei korttia ole aktivoitu. Joten uus yritys sen suhteen OmaElisassa tai aspan kanssa puhelimitse niin kyllä lähtee pelittämään. 🙂