Uusi SIM kortti ei toimi
SIM kortti ei toimi
Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Kimblez
Uusi SIM kortti ei toimi
Oletko aktivoinut OmaElisassa Sim- kortin/kokeillut toisessa
Sim- korttipaikassa, tai toisessa puhelimessa?
Tuolla ohjetta:
Uuden SIM-kortin tilaus ja käyttöönotto - Elisa
Sim- kortin aktivointi.OmaElisassa.
- Kirjaudu sisään OmaElisaan.
- Valitse liittymä, jolle uusi SIM-kortti aktivoidaan. Aktivoimaton kortti on käytettävissä mihin tahansa liittymään.
- Valitse SIM-kortti tai eSIM.
- Klikkaa Aktivoi uusi SIM-kortti käyttöön.
- Kirjoita SIM-kortin numero -kenttiin SIM-kortista löytyvä 12-numeroinen* numerosarja.
- Klikkaa Aktivoi SIM-kortti (7,99 €)**. Aktivoinnin veloitus 7,99 € veloitetaan seuraavassa laskussa.
Uusi SIM-kortti aktivoituu käyttöön noin 10 minuutissa.
PIN-koodi uudelle Elisan SIM-kortille on 0000.
Lue lisää Elisan PIN-koodista
Tai jos Sim-kortti viallinen, niin tilaa
tai hae uusi myymälästä/myyntipisteestä:
Liittymän omistajana tilaat uuden kortin helpoiten OmaElisasta ja saat sen suoraan postitse kotiisi pääsääntöisesti 2-3 arkipäivän kuluessa tilauksesta.
Voit halutessasi noutaa SIM-kortin Elisan myymälästä tai myyntipisteestä tai tilata kortin puhelimitse asiakaspalvelustamme.
Liity OmaYhteisöön
Onko sinulla jo tunnus? Kirjaudu sisään
Tervetuloa OmaYhteisöön!
Eikö sinulla ole vielä tunnusta? Luo OmaYhteisö-tunnus
ELISAN TYÖNTEKIJÖIDEN KIRJAUTUMINEN KIRJAUDU TAI REKISTERÖIDY ELISA TUNNUKSELLA
Anna OmaYhteisö-tunnuksesi tai sähköpostiosoitteesi, niin lähetämme sinulle sähköpostitse ohjeet salasanan palauttamiseksi

