Summa 23,90 Eräpäivä 19.6.2023 Viitenumero X Asiakasnumero X LASKUN TIEDOT Laskun päiväys 5.6.2023 Laskun numero X Seuraavan laskun arvioitu eräpäivä 20.7.2023 Sähköinen toimitusosoite X
Vaikka sopimuksemme alla:
Saunalahti Huoleton 200M nimi ja puhelin numero Liittymän tila Käytössä Hinta 19,90 €/kk Norm. 31,90 €/kk Voimassa 20.6.2023 asti Hinta päivittymässä 21.6.2023 alkaen. Uusi hinta 22,90 €/kk voimassa 20.6.2024 asti.
EDIT: 6.6.2023 // Muokattu henkilökohtaiset tiedot pois -Snouppi
Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Sokrates
No moneltako päivältä tuo lasku on tai onko siinä joku kytkentämaksu?
Laskun numero: x
Siis uusi sopimus pitäisi alkaa seuraavasta laskusta ja sopimuksen summa 22,90 € / kk
Liittymän tila
Käytössä
Hinta
19,90 €/kk Norm. 31,90 €/kk
Voimassa 20.6.2023 asti
Hinta päivittymässä 21.6.2023 alkaen. Uusi hinta 22,90 €/kk voimassa 20.6.2024 asti.
Tämä on julkinen keskustelupalsta , jossa ei yksittäisiä sopimuksia/laskuja voida käsitellä. Ota yhteyttä suoraan Elisan asiakaspalveluun.
Avaatko hieman tarkemmin mistä on kyse? Vielä vinkkinä semmoinen, että ethän laita henkilökohtaisia tietoja julkisesti näkyville. 💪 Lisäksi mukava saada sinut mukaan OmaYhteisöön @Juhannuslapsi24! 🔥
Avaatko hieman tarkemmin mistä on kyse? Vielä vinkkinä semmoinen, että ethän laita henkilökohtaisia tietoja julkisesti näkyville. 💪 Lisäksi mukava saada sinut mukaan OmaYhteisöön @Juhannuslapsi24! 🔥
Hei Elisa.
Sain teiltä jatkosopimuksen pyydettyäni tarjouksen toisilta operaattoreilta jotka sittemmin hylkäsin.
Nyt Meidän vanha sopimuksemme on katkolla 20.06.2023 ja uusi siitä eteenpäin.
Liittymän tila
Käytössä
Hinta
19,90 €/kk Norm. 31,90 €/kk
Voimassa 20.6.2023 asti
Hinta päivittymässä 21.6.2023 alkaen. Uusi hinta 22,90 €/kk voimassa 20.6.2024 asti.
Miten saamani lasku, LIITE, korreloi sopimuksiemme kanssa?
No moneltako päivältä tuo lasku on tai onko siinä joku kytkentämaksu?
Laskun numero: X
Niin, no kannattaa suoraan Elisalta kysyä asiaa sitten. Luonnollisesti en ulkopuolisena näe laskuasi, mutta itsehän sen kyllä näet :)
Muutos tilanteissa kun lasku voi olla pitempi tai lyhyempi ja erinäisiä maksuja mukana, niin se ei välttämättä ole se normaalikuukausi hinta silloin.
Noista se syy poikkeukselliselle laskulle yleensä löytyy, mutta selviää laskulta.
Ei siinä mitään kytkentämaksuja ole eikä kytkentöjä, koska sopimus vaan jatkuu vuoden uudella korotetulla hinnalla!!!
Miten elisalta mitään kyselee chatti on robotti joka ei ymmärrä mitään ja Asikaspalvelun e-mailia tiedossa puhelimella en edes yritä kallista jonotusta!!!
Miten elisalta mitään kyselee chatti on robotti joka ei ymmärrä mitään ja Asikaspalvelun e-mailia tiedossa puhelimella en edes yritä kallista jonotusta!!!
Asiakaspalveluun voi ottaa yhteyttä yhteyslomakkeella ilmaiseksi. Toki vastauksen saamiseen menee muutama päivä normaalisti.
No moneltako päivältä tuo lasku on tai onko siinä joku kytkentämaksu?
Laskun numero: X
Niin, no kannattaa suoraan Elisalta kysyä asiaa sitten. Luonnollisesti en ulkopuolisena näe laskuasi, mutta itsehän sen kyllä näet :)
Muutos tilanteissa kun lasku voi olla pitempi tai lyhyempi ja erinäisiä maksuja mukana, niin se ei välttämättä ole se normaalikuukausi hinta silloin.
Noista se syy poikkeukselliselle laskulle yleensä löytyy, mutta selviää laskulta.
Ei siinä mitään kytkentämaksuja ole eikä kytkentöjä, koska sopimus vaan jatkuu vuoden uudella korotetulla hinnalla!!!
Miten elisalta mitään kyselee chatti on robotti joka ei ymmärrä mitään ja Asikaspalvelun e-mailia tiedossa puhelimella en edes yritä kallista jonotusta!!!
Botista pääset eroon, kun kirjoitat viestikenttään vaikka: Lasku/laskustus, tai vastaavaa.
Klikkaat jotakin Botin antamaa vaihtoehtoa ja käväiset Botin siirtämällä
sivulla ja heti takaisin.
Vastaat Botin esittämään kysymykseen, Miten meni: Ei
Nyt pääset halutessasi fyysisen asiakaspalvelijan pakeille.
Voi olla vähän jonoa, mutta ei yleensä kauaa kestä.
“Meille ei voi enää yksityisviestiä lähettää nykyisin.
Asioiden hoito yksityisviestien kautta on ollut aika tehotonta, sillä yksityisviestejä luetaan ja käsitellään keskivertoisesti kerran arkipäivässä
Koska OmaYhteisön ensisijainen tavoite on palvella julkisessa keskustelussa useampaa käyttäjää, haluamme keskittää voimamme julkisella puolella toimimiseen. Tästä syystä pyydämmekin olemaan yhteydessä asiakaspalveluun/vikapalveluun, mikäli asian hoitaminen sen vaatii.”
Joo, kannattaa olla yhteydessä asiakaspalveluun suoraan.
Laskusta sen edelleen näkisi suoraan mistä tuo muodostuu, nyt on vaan katsottu ja esitetty joku yhteenveto nettisivuilta. Lasku siis pitäisi saada auki ja sieltä katsoa erittelystä mistä se muodostuu. Onko esim euron tai kahden joku pakettiin liittymätön puhelu ollut.
Tai kuten Itselläni esim. oli viimeksi (kun muutosta tuli) reilulta kuukaudelta lasku. Erottelulla:
Tosiaan laskutukseen ja sopimuksiin liittyen kannattaa olla yhteyksissä asiakapalveluun suoraan. 😊 Asiakaspalvelun yhteystiedot löytää täältä.
Kuten tuolla aiemmin mainittiin, niin tämä on tosiaan julkinen keskustelupalsta ja ei voida täällä käydä noita läpi. Tänne ei tosiaan siksi myöskään kannata laittaa henkilökohtaisia tietoja, esim. lasku- tai asiakasnumeroa. 👍
Anna OmaYhteisö-tunnuksesi tai sähköpostiosoitteesi, niin lähetämme sinulle sähköpostitse ohjeet salasanan palauttamiseksi
Skannataan tiedostoa virusten varalta
Pahoittelut, tarkistamme vielä tiedoston sisältöä varmistaaksemme, onko sen lataaminen turvallista. Ole hyvä ja yritä uudestaan muutaman minuutin kuluttua.