Miten poistan tilatun tuotteen luettelosta, kun se ei vielä ole toimitettu minulle?
Vastauksen tähän kysymykseen jakoi LucasChristian
Katso alkuperäinen viestiMiten poistan tilatun tuotteen luettelosta, kun se ei vielä ole toimitettu minulle?
Vastauksen tähän kysymykseen jakoi LucasChristian
Katso alkuperäinen viestiTämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.
Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.
Näin viikonloppunakin peruminen onnistuu
OmaElisan Chatissa.
OmaElisa/Asiakaspalvelu/Chat.
Avoinna : la-su 9-17.
Tuolla lisää arkeenkin:
https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/
OmaElisassakin voi viestiä:
OmaElisa/Asiakaspalvelu/Viestit ja ilmoitukset/Asiakaspalvelun viestit.
Miten poistan tilatun tuotteen luettelosta, kun se ei vielä ole toimitettu minulle?
OmaElisasta kyllä onnistuu tilauksen peruuttaminen kohdasta “Tuotteesi ja tilauksesi” ja sieltä “Tilaukset”
Onko sinulla jo tunnus? Kirjaudu sisään
Eikö sinulla ole vielä tunnusta? Luo OmaYhteisö-tunnus
Anna OmaYhteisö-tunnuksesi tai sähköpostiosoitteesi, niin lähetämme sinulle sähköpostitse ohjeet salasanan palauttamiseksi