Skip to main content
Vastattu

Toimimattoman liittymän kaupanpäällisen palautuskulut

  • June 16, 2025
  • 2 kommenttia
  • 411 katselukerrat

Minulle kaupattiin Elisan liittymät puhelimitse ja kaupanpäälle luvattiin kuulokkeet. 

Kerroin vaihtaneeni liittymää aikoinaan Elisan huonon kuuluvuuden takia. Kuuluvuutta on kuulemma paranneltu ja Elisan kartan mukaan sen olisi pitänyt olla meillä ok. 

Ehdin saada kuulokkeet ja SIM kortin kotiin ennen kuin sain kylään tutun jolla  Elisan liittymä ja testasimme yhden illan ajan kuuluvuutta meillä. (500mt liittymä)

Tuon illan aikana Download vaihteli 6,1 - 6,83. Upload oli Elisalla 0,98-2,3. 

Tämän takia päädyin siihen, etten ota noin huonosti toimivaa liittymää. Laitoin myös kuulokkeet takaisin avaamattomissa paketeissa. 

En ymmärrä miksi joudun nyt maksamaan postikulut kuulokkeista joita en ole erikseen tilannut, vaan ne on laitettu kaupanpäällisinä liittymän mukana. Ja liittymä ei tule vieläkään toimimaan meillä, vaikka niin lupailtiin. 
 

Eli minulle kaupattiin liittymän väärin tiedoin ja nyt vielä laskutetaan postikulut kuulokkeista joita en itse tilannut. Ei tämä voi olla oikein kuluttajan kannalta??? Onko muille käynyt vastaavaa?

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Burnett

Asia selviää kyllä yhteydenotolla asiakaspalveluumme: https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/ .🤗

 

Tervetuloa mukaan OmaYhteisöön ​@Kajol ! 😊

2 kommenttia

Burnett
OmaYhteisön moderaattori
Forum|alt.badge.img+16
  • OmaYhteisön moderaattori
  • Vastaus
  • June 17, 2025

Asia selviää kyllä yhteydenotolla asiakaspalveluumme: https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/ .🤗

 

Tervetuloa mukaan OmaYhteisöön ​@Kajol ! 😊


  • Keskustelun aloittaja
  • Tulokas
  • June 17, 2025

Yhteyttä on otettu. Ei selvinnyt asia