Skip to main content
Vastaus

Toimitettu väärä sim-kortti

  • September 12, 2022
  • 2 kommenttia
  • 165 katselukerrat

Moi,

Tilasimme pojan liittymään uuden Sim-kortin kadonneen tilalle. Se tuli ihan pojan nimellä, sekä kirjeessä luki myös pojan puhelinnumero. 

Kuitenkin tänään kun saatiin uusi sim aktivoitua, hävisi minun omasta puhelimesta kaikki yhteydet. Kokeilimme soittaa kolmannesta puhelimesta minun omaan numeroon, ja kappas, poikani puhelin alkoi pirisemään.

Mitä herran tähden tässä on nyt tehty väärin ja miten se on ylipäätänsä mahdollista!? :D

Kaikki liittymät on minun tunnuksieni alla Oma Elisassa.

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Kimblez

Ota Yhteyttä:

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/

Chat. (Botti häipyy, kun vaan useammin yrittää)

Soittakaa minulle.

Asiakaspalvelupuhelu:

010 190 240 (mpm/pvm)

Omaelisassakin voi viestitellä:

Omaelisa/ Asiakaspalvelu/Viestit ja ilmoitukset/Asiakaspalvelun viestit.

 

 

 

 

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

2 kommenttia

  • Vastaus
  • September 12, 2022

Ota Yhteyttä:

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/

Chat. (Botti häipyy, kun vaan useammin yrittää)

Soittakaa minulle.

Asiakaspalvelupuhelu:

010 190 240 (mpm/pvm)

Omaelisassakin voi viestitellä:

Omaelisa/ Asiakaspalvelu/Viestit ja ilmoitukset/Asiakaspalvelun viestit.

 

 

 

 


Porkkana
Elisalainen
Forum|alt.badge.img+17
  • Elisalainen
  • September 12, 2022

Aktivoit omaelisassa sen simmin omalle liittymällesi, etkä poikasi nrolle.