Vastattu

Toimitettu väärä sim-kortti

  • 12 September 2022
  • 2 kommenttia
  • 145 katselukerrat

  • Tiedonhaluinen
  • 0 kommenttia

Moi,

Tilasimme pojan liittymään uuden Sim-kortin kadonneen tilalle. Se tuli ihan pojan nimellä, sekä kirjeessä luki myös pojan puhelinnumero. 

Kuitenkin tänään kun saatiin uusi sim aktivoitua, hävisi minun omasta puhelimesta kaikki yhteydet. Kokeilimme soittaa kolmannesta puhelimesta minun omaan numeroon, ja kappas, poikani puhelin alkoi pirisemään.

Mitä herran tähden tässä on nyt tehty väärin ja miten se on ylipäätänsä mahdollista!? :D

Kaikki liittymät on minun tunnuksieni alla Oma Elisassa.

icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Kimblez 12 September 2022, 20:38

Katso alkuperäinen viesti

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

2 kommenttia

Käyttäjätaso 7

Ota Yhteyttä:

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/

Chat. (Botti häipyy, kun vaan useammin yrittää)

Soittakaa minulle.

Asiakaspalvelupuhelu:

010 190 240 (mpm/pvm)

Omaelisassakin voi viestitellä:

Omaelisa/ Asiakaspalvelu/Viestit ja ilmoitukset/Asiakaspalvelun viestit.

 

 

 

 

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +17

Aktivoit omaelisassa sen simmin omalle liittymällesi, etkä poikasi nrolle.