Tähän artikkeliin olemme keränneet joitain useimmin kysyttyjä kysymyksiä matkapuhelinliittymistä.
Kuinka tilaan ja aktivoin uuden SIM-kortin?
Helpoimmin tilaat uuden kortin OmaElisasta ja saat sen suoraan kotiisi kahden arkipäivän kuluessa. Uuden kortin voit noutaa myös Elisan myymälästä tai tilata sen esa_pekka-botiltamme . Esa_pekan ja lisäohjeita löydät täältä.
Puhelimeni kysyy PUK-koodia?
Jos näppäilet vahingossa PIN-koodin kolme kertaa väärin, tarvitset puhelimen avaamiseksi PUK-koodin. Löydät PUK-koodisi OmaElisasta. Lisäohjeita PUK-koodiin liittyen löydät täältä.
Palvelunumerot, palveluviestit ja mobiilimaksut - mitä ne ovat?
Liittymälläsi on mahdollista käyttää lisämaksullisia palveluita. Tällaisia palveluita ovat esimerkiksi palvelunumerot, palvelutekstiviestit ja mobiilimaksut. Lisätietoa
Miten numeron siirto toiselta operaattorilta etenee?
Numeronsiirto toiselta operaattorilta vie vähintään viisi arkipäivää. Katso tarkempi kuvaus ja ohje numeronsiirron vaiheista täältä.
Tarvitsetko apua laitteesi käyttöön tai käyttöönottoon?
Kuvallisia yleisimpien puhelimien käyttöön löydät täältä.